יום שבת, 16 בנובמבר 2013

MAC Disney Collection Spring 2014

שיתופי פעולה עם מעצבים גדולים או אחרים אינם זרים ל-MAC, אבל המהלך האחרון שעשה המותג מציין כניסה לטריטוריה חדשה לגמרי: MAC חברה לדיסני והשניים ישתפו פעולה בהשקתה של קולקציה מיוחדת לכבוד הסרט המדובר "Maleficent", שצפוי לעלות על האקרנים בעוד כמה חודשים.



הקולקציה שישיקו השניים תורכב מ-11 מוצרים המיועדים לפנים, עיניים, שפתיים וציפורניים – כולם, כאמור, קשורים לסרט המהווה גרסה מחודשת לסיפורה של "היפייפיה הנרדמת", בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי, בתפקיד המכשפה המרשעת.

מי שאחראי על עיצוב הדמות והאפקטים באיפור של ג'ולי הינו לא אחר מאשר אמן האפקטים ריק בייקר, שרק לאחרונה שיתף פעולה עם MAC ביצירת קולקציה מיוחדת לכבוד "ליל כל הקדושים". לדבריו, דמות המכשפה המרשעת שראה בעיני רוחו בגרסה המודרנית, שונה מזו של סרט האנימציה המקורי מ-1959: "ישנם דברים שאתה יכול לעשות בציור, שאתה לא בהכרח יכול לעשות בעולם האמיתי בסרט, וזה גם באמת סוג שונה של מרשעים. הם (דיסני) לא במיוחד רוצים את זה," הוא מסביר ומוסיף שהיה חייב גם לקחת בחשבון את העובדה שמדובר פה בכוכבת על כשחשב על איך הוא רוצה שהאיפור יראה.

המכשפה המרשעת בגרסה המקורית (משמאל) ובגרסה החדשה (מימין)

"דווקא הייתי שמח לשכפל את דמות המכשפה כפי שכולנו מכירים ואוהבים מהגרסה המקורית. אבל גם כאשר יש לך את אנג'לינה ג'ולי אתה לא באמת רוצה להסתיר את זה או להגזים עם זה. בכנות, אמרתי שאני לא חושב שאנחנו צריכים להוסיף לה יותר מידי מלבד הקרניים. לאנג'י היו כמה רעיונות מאד ספציפיים שהיא רצתה והעבודה שלי היתה לנסות לפרש אותם ולהכניס לתוכם את מלאכת האסתטיקה שלי ולגרום לזה לעבוד", מסביר בייקר.

קולקציית האיפור של MAC ודיסני תעלה על המדפים בשנה הבאה, בסמוך לעלייתו של הסרט על המסכים בבתי הקולנוע (מאי 2014). למרות שנכון לעכשיו אין שום מידע לגבי המוצרים בקולקציה ותיאורם, הניחוש שלי הוא שהיא תורכב ברובה מגוונים ומפירים כהים של אדום, סגול קטיפתי ושזיף עם נגיעות מוזהבות. כמובן, הכל גם יגיע באריזות מיוחדות ומוגבלות מאד.

עד שיגיעו פרטים נוספים, אתם מוזמנים בינתיים להציץ לטריילר, כדי להכנס לאווירה המתאימה...




4 תגובות:

  1. טריילר מצמרר! מחכה לקולקציה בקוצר רוח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מה שקשור למרשעים אפלים עושה גם לי צמרמורת, אבל ישנם גם כאלו מרשעים מסקרנים שגורמים לנו להימשך אליהם... גם אני כבר מתה לראות מה מכינים לנו במאק :)

      מחק
  2. נשמע מסקרן! מאוד אהבתי את הקולקציה שיצאה בשיתוף עם דיסני בעבר (הווילנ'ס). מעניין מה צפוי לנו בקולקציה הזו. תודה רבה על העדכון.

    השבמחק
    תשובות
    1. הקולקציה הקודמת שהושקה בשיתוף עם דיסני היתה גם אחת החביבות עלי ביותר. עד היום אני נהנית לשלוף מהתיק בכל הזדמנות את המראה מאותה הקולקציה וכמובן מתה על השפתון האדום המדהים Heartless.
      הפעם שיתוף הפעולה קצת שונה, היות ומדובר בדמויות מסרט "אמיתי" ולא מסרט אנימציה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails