יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

BOBBI BROWN SMOKEY EYE COLLECTION

בובי בראון משכללת את אמנות מראה העיניים המעושנות ומשיקה שני מוצרים חדשים שיסייעו ליצור את המראה בקלות ובמהירות.


מראה עיניים מעושנות הוא מראה שתמיד טרנדי ומבוקש, אבל לא תמיד פשוט ליצור אותו. זה מסוג המראות שאם את לא יודעת לעשות אותו כמו שצריך, את יכולה בקלות לקבל מראה מלוכלך ומבולגן. עם מוצרים נכונים וכמובן עם קצת תירגול, המשימה הופכת להיות הרבה יותר קלה ופשוטה. בדיוק בשביל זה פיתחה בובי בראון מסקרה ועפרון עיניים חדשים, שיסייעו ליצור את המראה המעושן המושלם בקלות ובלי מאמץ.

המוצר הראשון מבין השניים הוא Smokey Eye Kajal Liner (135 ₪) – עפרון עיניים רך בעל פיגמנט עשיר כל-כך, ממש כמו כחל, שמשיחה אחת ממנו מספיקה לתחום את העין. בצידו השני של העפרון מצויה ספוגית שבאמצעותה ניתן לטשטש בקלות את קו העפרון ולקבל את המראה המעושן המיוחל. אגב, לקבלת מראה מעושן עמוק, מומלץ לתחום באמצעות העפרון את קו הריסים התחתון והעליון ולהניח מעליו מעט צללית.


העפרון מוצע בשישה גוונים שונים:
Noir - שחור
Black Coffee - חום כהה
Pacific - טורקיז
Black Amethyst - אפור כהה
Jade - ירוק כהה
Storm – אפור

להשלמת המראה מציעה בובי את Smokey Eye Mascara (145 ₪) – מסקרה רוויה בפיגמנט, המצפה את הריסים בגוון שחור עז ומעניקה לריסים אורך ונפח משמעותיים יותר בתוך שניות אחדות. זאת, הודות לפורמולה הייחודית של המסקרה המכילה תערובת טבעית של גומי, שעווה, שמנים ואבקות. בנוסף, המסקרה מצויידת במברשת גלילית וקצה חרוטי המאפשרים לה להגיע לכל ריס וריס, לצפות אותם באופן אחיד ולסרק ולהפריד אותם בקלות ובמהירות. התוצאה נשמרת עמידה לזמן ארוך, גם בפני זיעה ולחות.


בסרטון הבא בובי מסבירה ומדגימה בפירוט כיצד ליצור מראה עיניים מעושן מושלם:



עכשיו, כשלמדתן כיצד ליצור את המראה המעושן המושלם, אתן מוזמנות להשתתף בפעילות אינסטגרם מיוחדת, במסגרתה מעלים תמונה של המראה שיצרתן ומתייגים #israelsmokeyeye. מתוך כל המשתתפים בפעילות, יבחר צוות המאפרים של בובי בראון 5 משתתפים, שיקבלו אספקה של המסקרה למשך שנה שלימה! שימו לב, הפעילות מתקיימת עד ה-24/11/13, אז לא כדאי להחמיץ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails