יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

גרלן חושף את חנות הדגל המחודשת בפריס

המותג "Guerlain" הולך וגדל, וכיאה לכך התרחבה וגדלה בימים אלו גם חנות הדגל ההיסטורית שלו, הממוקמת בשאנז אליזה 68 בפריז, עוד מאז 1913. "רצינו ליצור את בית המקדש היפה והגדול ביותר ליופי, שיהווה גם מקור למחקר, מעין מעבדה", אומרים בחברה על החנות המחודשת שמשתרעת על-פני ארבע קומות וכוללת, בין השאר, גם מסעדת שף עטורת כוכבי מישלן, בראשותו של השף גיא מרטין.


את מלאכת העיצוב הפקידו בידיו של המעצב הקמעונאי הנודע פיטר מרינו, ששילב בעבודתו פריטים היסטוריים יחד עם עבודות של 20 אמנים עכשוויים. למעשה, החנות המקורית בבית "גרלן" שוחזרה ורצפה השיש, כמו גם הדלפקים הישנים, נשמרו ושופצו אף הם, כשמעליהם תקרת מתכת מלוטשת בעיצוב האחים האס וארבע נברשות שנדלייר של המותג "בקרה" – מותג שאחראי על עיצוב בקבוקי הבושם של גרלן במשך שנים ארוכות. החנות המרווחת נראית כעת מודרנית יותר והיא מעין פרוזדור לבן וארוך עם פינות מכירה לבשמים, איפור וטיפוח, כולל פינה ייעודית לבשמי גברים, פינה המציעה "מהפך" (makeover) וכמה יצירות אמנות.


בחלק האחורי, ניתן למצוא מדרגות שמובילות למטה אל חלל המהווה בית בישום ומציע גם מבחר סוגי תה שנוצרו במיוחד בשביל החנות. משם גם ניתן להכנס ל- "La 68", המסעדה הממוקמת במקום ומציעה תפריט הבנוי מרכיבים שנמצאים בדרך-כלל בבשמי המותג ומשתנים בהתאם לעונה, כמו ורדים, ילנג-ילנג ושעועית טונקה. בחברה טוענים, שברוב המקרים, נשים המגיעות לבוטיק היופי של "גרלן" רוצות להשאר במקום עוד קצת זמן בגלל שהן מרגישות בו בבית, דבר שלא היה אפשרי בעבר. בכך, המותג מאפשר להציע להן חוויה רחבה יותר מהמקום.


למעלה, בקומה השניה, נמצא "היכל המראות" המציג אוספים היסטוריים של "גרלן" כמו גם יצירת אמנות מרהיבה של מרינו העשוייה כולה מפקקים של הבושם המפורסם של גרלן – Bee. האולם הזה נפתח אל חלל מלא בניחוחות עם קירות עטויים במבחר גדול של בשמים, כמו גם פינות יעוץ וחדר המכיל בתוכו צעיפי משי, כפפות מבושמות ומניפות – כולם מוצרים שהוצעו בעבר על-ידי גרלן, אבל ייצורם ושיווקם הופסק.


מכון היופי הממוקם בקומה השלישית של הבית, חודש אף הוא וכולל תשעה תאים מעוצבים בגוונים חיוורים רגועים. לצורך הטיפולים הכשיר המותג את כל המטפלים מטעמו והוא מציג תפיסה חדשה של טיפול שילווה את ההשקה המחודשת: במקום לבחור טיפול מתוך "תפריט" מוכן, הלקוחה תוכל לקנות טיפול מותאם אישית על-פי משך הזמן הרצוי לה. בעתיד, מתכוונת החברה להקים בפריז סדרה של חנויות נוספות, שיצטרפו ל-16 הקיימות כיום.

אגב, למרות שבמותג מסרבים לנקוב במספרים, את ההתרחבות של המותג בשנים האחרונות, כמו גם הרווחים הגדולים שלו, הם זוקפים להצלחה המסחררת שזוכה לה הבושם La Petite Robe Noire באירופה ולהצלחה של סדרת הטיפוח Orchidée Impériale באסיה. בנוסף, המותג ממשיך בבנייתו של מפעל חדש וגדול שיבטיח את המשך התרחבותו.

עוד תמונות ופרטים אודות חנות הדגל המחודשת ניתן לראות בסרטון שלהלן, המציג סוג של תוכנית אירוח + צ'ט אינטרנטי עם עיתונאים ובלוגרים מהעולם, המשוחחים עם דמויות מובילות בבית "גרלן", כמו הבשם הראשי שלהם, המנהל האמנותי אוליביה אושמזו, השף גיא מרטין, הפנים של המותג הדוגמנית נטליה וודיאנובה ועוד. הסרטון קצת ארוך (ואפילו מאד), אבל בהחלט מעניין:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails