יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

Rita Ora x Rimmel London makeup collection

אחרי שכיכבה בהצלחה בקמפיין לליין התיקים של DKNY וגם בזה של Material Girl, מותג האופנה של הזמרת מדונה, נראה שכעת כוכבת הפופ הבריטית ריטה אורה מוכנה להכנס גם לעולם הקוסמטיקה – הפעם כמעצבת ליין איפור למותג "רימל לונדון".



בהתחשב בעובדה שזהו תפקיד דיי חדש בשבילה, ריטה תתחיל עם מספר קטן של מוצרים עד שתצבור מספיק ניסיון, או כמו שהיא הסבירה את זה במילים שלה במהלך ראיון שהעניקה ל-WWD: "אני רוצה להתחיל בקטן, כי זהו תחום שממש חדש עבורי. אני רוצה לראות איך זה הולך, ואם זה יעבוד המטרה היא להתרחב. אני רואה מה הם אוהבים, מה הם לא אוהבים וסוג של מפתחת את זה כדי שזה יהיה כמו שצריך."

אוסף המוצרים של ריטה אורה עבור "רימל לונדון" יכלול שבעה גווני שפתונים ו-12 גווני לקים בסדרת "60 שניות" של המותג – כולם במהדורה מוגבלת, כמובן.

לדבריה של הכוכבת, היא עצמה החלה להשתמש במוצרים של רימל כבר בגיל ההתבגרות והעדיפה לרכוש את המוצרים האהובים עליה בכסף שיועד לקניית ארוחת צהרים: "כשהייתי תלמידה בביה"ס, והיו לי משהו כמו 5 או 6 פאונד, לא הייתי הילדה הכי עשירה על-פני כדור הארץ, הייתי הולכת לקנות שפתון אדום שלא יכולתי ללבוש אותו עם התלבושת האחידה והייתי צריכה לחכות עד אחרי 15:30 כדי להשתמש בו, מה שתמיד עשיתי, אפילו שאמא שלי חשבה שאני נראית מגוחכת."

אמנם הסגנון שלה התפתח מאז והיא עדיין מחבבת מאד את המוצרים של "רימל" ומבטיחה להשתמש בידע החדש שלה כדי לשקף בהם את אישיותה המגניבה. היא כבר בחרה בשני מוצרים מהליין החדש שאהובים עליה ביותר: לק בגוון “Ora-gasmic Orange” ושפתון אדום נועז המכונה “Richer The Better”.

ריטה אורה בקמפיין לתיקי DKNY
פרידמן שמיד, סגן נשיא "רימל לונדון", מסביר את הבחירה בריטה אורה: "ריטה היא בחורה לונדונית אמיתית שמשתמשת ברחובות לונדון כהשראה לשיריה, בדיוק כמו שרימל משתמשת במראות מרחובות לונדון כהשראה למוצריה. באמצעות שיתוף הפעולה החדש הזה אנו משלבים את האווירה של רחובות לונדון עם הסגנון המדהים של ריטה ומצפים לשתף את כולם בתוצאות המדהימות." אגב, שמיד מבטיח בנוסף, שעוד הרבה שיתופי פעולה מפתיעים כאלו יגיעו במהלך השנה הבאה.

ריטה אורה (משמאל) עם שתי שגרירות יופי של רימל: ג'ורג'יה מיי ג'אגר וקייט מוס
כזכור, קייט מוס, שגרירת היופי של המותג, עיצבה גם היא עבור המותג שתי קולקציות שפתונים מוצלחות  וסט של לקים. כדי לדעת אם המוצרים שתעצב ריטה אורה יצליחו גם הם, נצטרך כאמור להמתין לפברואר 2014. מה שסביר להניח, שהם יהיו בגוונים מודגשים ובוהקים, היות וריטה חובבת בדרך-כלל את המראה הדרמטי, כפי שהיא מעידה על עצמה: "אני ממש אובססיבית עם איפור ומאד הרפתקנית בכל הנוגע לצבעים. לכן כאשר ניתנה לי ההזדמנות ליצור ליין משלי עם רימל, זה היה ממש כמו חלום שהתגשם." נחכה ונראה!


תגובה 1:

  1. גם אני יכולה להעיד שהשתמשי ברימל כבר כשהייתי בתיכון, כך קראו לכל מסקרה :) מותג מאוד חביב עלי. לא מצליחה להבין מה יש בה אבל מסתבר שיש...
    בכל זאת ברגע שאומרים מהדורה "מוגבלת" זה משדרג כל פריט בעיני, שריטה...............

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails