יום שני, 14 באוקטובר 2013

OPI ישיקו קולקציית לקים בשיתוף עם גווין סטפאני

אם קולקציית החגים של OPI ומריה קארי השאירה אתכם עם טעם של עוד, בוודאי תשמחו לדעת  שמייד לאחר תקופת החגים ישיק המותג קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת – כולה פרי שיתוף פעולה עם הזמרת והמעצבת גוון סטפאני. וכמו כל דבר שגוון סטפאני עושה, אנו צפויים לקבל בקולקציה טוויסט פאנקי מיוחד.



ב-OPI גאים ושמחים בשיתוף הפעולה הזה - ככה זה לפחות נשמע מפי סוזי וייס פישמן, המנכ"ל והמנהלת האמנותית של OPI, שמצהירה: "עם הניסיון והמומחיות שלה כזמרת, כותבת שירים ומעצבת, יכול להיות שיתוף פעולה טוב יותר מאשר עם גוון סטפאני? סימן ההיכר שלה הוא שפתיים אדומות, איפור עיניים מודגש וציפורניים מעוטרות. גוון משתמשת ביופי כאביזר לסגנון שלה."

הקולקציה, שתעלה על המדפים במהלך ינואר 2014, תכלול 7 לקים שונים, כולם (כמה מפתיע) נושאים את שמות שיריה של סטפאני:
Over & Over A-Gwen  - לק בגוון אדום המזוהה כל-כך עם גוון, שיגיע בתוך קופסא מיוחדת, הכוללת בנוסף אבני סברובסקי שחורות ופיסות מתכתיות בצורות גיאומטריות שונות בגוונים של כסף, זהב ופיוטר, כמו גם דבק מיוחד, ליצירת עיצובים ועיטורים על הציפורניים.
Love.Angel.Music.Baby ו- 4 in the Morning – שני לקים בגימור חדש סמי-מאט סאטן, המיועדים לשימוש ללא טופ-קוט מעליהם.
Push and Shove – גוון כרום בולט, שגם הוא מיועד לשימוש ללא טופ-קוט מעליו אבל דורש בהחלט שימוש בלק בסיס מיוחד שמכונה Lay Down that Base. שכבת דקיקה של לק הבסיס כשמעליו שתי שכבות של Push and Shove תעניק לציפורן גימור אינטנסיבי של מראה.
עוד בקולקציה:
Hey Baby  ו- I Sing in Color - שני לקים במרקם קרמי מבריק ו- In True Stefani Fashion לק נצנצים. 



לדברי וייס-פישמן, "OPI ביקשה ליצור אוסף דרמטי, מגוון וזוהר בדיוק כמו מי שנושאת את שמו. עם גוונים קרמיים ונוצצים, טקסטורה חדשה של מאט סאטני, כרום מראה (ראי) ואלמנטים של סברובסקי, קולקציית גוון סטפאני של OPI מציגה את החידושים האחרונים בתחום הגוונים והגימורים, תוך שילוב אלמנטים של הוט קוטור ואופנת רחוב."

בהתחשב בעובדה שגוון סטפאני היא ללא ספק בעלת סטייל ייחודי ומקורי, נראה שיש למה לצפות בקולקציה. כך או כך, נצטרך להמתין כאמור עד לתחילת 2014, כשהקולקציה תעלה על המדפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails