יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

MAC תשתף פעולה עם המעצב פדרו לורנזו

רק לאחרונה התבשרנו על שיתוף הפעולה בין מותג האיפור MAC לבין בית האופנה פרואנזה שולר וכבר מגיעה בשורה חדשה על שיתוף פעולה נוסף עם המעצב הברזילאי פורץ הגבולות פדרו לורנזו, שיניב אוסף איפור חדש בקיץ הבא. האוסף שיושק במהדורה מוגבלת יכלול, בין השאר, שפתונים, ליפגלוסים, צלליות, CCB, לקים וצמדי סמקים.

פדרו לורנזו
בהתחשב בעובדה שפדרו השיק את עצמו לעולם האופנה כשהיה רק בן 12 שנים, כשהציג את הקולקציה הראשונה שלו בסאו פאולו, נראה שיש לצפות ששיתוף הפעולה עם MAC יביא הפעם משהו קצת שונה וייחודי. כך או כך, הוא מאד נרגש מהמיזם המשותף לשני הצדדים: "MAC הוא מותג חדשני ובעל השראה אופנתית שאני מעריץ כבר שנים רבות. יחד, בסינרגיה מלאה, יצרנו אוסף ייחודי וגחמני המותאם מאד לסגנון שלי ולהיסטוריית הגדרת הטרנדים של MAC. אני חש גאה ונרגש להיות חלק משיתוף פעולה זה עם משפחת MAC."

לדברי ג'יימס גייגר, מנהל קריאטיבי וסגן נשיא בכיר ב-MAC, "הגישה המעודנת של פדרו לאופנה ונקודת ההשקפה הייחודית שלו ליופי כבר מגיל כל-כך צעיר כבשה את תשומת ליבי. זהו תענוג בשבילי ליצור אוסף עם מישהו שיש לו כזו דינמיות ותשוקה. פדרו מבין בצורה יסודית וקשור ל-DNA של MAC ומפרש בצורה יפה את הסגנון המלוטש אך הלא מתאמץ של הנשים הברזילאיות באמצעות שיתוף פעולה זה."

כמובן, שטרם התפרסמו פרטים נוספים אודות אוסף האיפור שישיקו השניים, אבל אם לשפוט על-פי קולקציית אביב 2014 של פדרו, נראה שהאוסף יכלול ברובו גווני ניוד וברונזה מבריקים עם כמה הפתעות בקנה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails