יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

"הנערה והמלח" - סיפור אהבה מאת Jean Paul Gaultier

לפני קצת יותר מעשרים שנה השיק מעצב העל המהולל ז'אן פול גוטייה את הניחוח Classique לנשים. כמה שנים מאוחר יותר הגיע בעקבותיו הניחוח הגברי Le Male. שני הניחוחות מוצעים בבקבוקים בעלי מראה חושני ואפילו דיי פרובוקטיבי. הבושם "קלאסיק" מייצג את הפאם פאטאל, עם הקימורים המדהימים המודגשים באמצעות המחוך ההדוק שהיא לובשת, בעוד "לה מל" מייצג מלח חסון עם גוף שרירי מדהים. כעת השניים מתאחדים על המסך (ועל המדף) עם סיפור אהבה לוהט ומלא תשוקה מאי-פעם.


גוטייה מגיש לנו סיפור אהבה מיתי בין נערה יפה (הדוגמנית ההולנדית ריאן טן האקן) והמלח שלה (הדוגמן האוסטרלי ההורס ג'ארוד סקוט) בסרטון מהמם בבימויו של ג'וני גרין שניתן למצוא בו הכל: גבר גיבור, פיתויים, געגועים, חטאים ואהבה:



לכבוד האיחוד בין השניים, הלביש גוטייה את שני הבשמים בתלבושת המלחים עם אותה חולצת הפסים המסורתית שלו, רק הפעם בגוונים מנוגדים – היא בפעם הראשונה בלבן וכחול והוא בכחול ולבן. ואם זה לא מספיק כדי לאחד בין השניים, הוסיף להם גוטייה קעקוע בצורת לב אדום על החזה.


באשר לניחוחות:
ה-"
Classique" מגיע בניחוח הפרחוני-פירותי המקורי שלו, הכולל בתוכו שילוב של ורד, פריחת תפוז, קלמנטינה סיציאלינית, יסמין סמבק, ילנג-ילנג, חבצלת העמק, איריס לבן, וניל, מושק ואמבר צמחי. גם ה-"Le Male" מגיע עם התרכובת המוכרת של לבנדר, מנטה, הל, תווים ירוקים, וניל, מושק וסנדלווד.

את צמד הבשמים ניתן להשיג כעת ברשתות הפארם השונות (במהדורה מוגבלת) ובמחירי השקה מיוחדים:
"קלאסיק" לאשה (
EDT) – 299 ₪ (100 מ"ל).
"לה מל" לגבר (
EDT) – 279 ₪ (125 מ"ל)

לסיום, בגלל שסיפורי אהבה תמיד מרגשים אותי, לא יכולתי להתאפק וצילמתי גרסה מינאטורית מיוחדת, לאספנים בלבד, של צמד הבשמים הקלאסי לצד פסלון "ציפורי האהבה" שלי, כי "רק אהבה מביאה אהבה"!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails