יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

Guerlain Crazy Paris Collection (חגים 2013)

לקראת החגים משיקה גרלן את Crazy Paris – קולקציה מאד מיוחדת ומאד מוגבלת, שמוקדשת לסגנון הפריזאי המודרני ומציינת את פתיחתו המחודשת של בוטיק הדגל של המותג בשד' שאנז אליזה מס' 68.



הקולקציה החגיגית כוללת אוסף של מוצרים בגוונים חיים ותוססים, המשקפים את צבעי הניאון של עיר האורות המפורסמת. בנוסף, המוצרים מגיעים באריזות שחורות מבריקות המעוטרות במספר 68 בורוד בוהק – פשוט תאווה לעיניים!

בקולקציה:

Guerlain La Petite Robe Noire So Crazy! Perfumed Shimmer Powder – פודרה זוהרת ומבושמת, שמגיעה בתוך בקבוקון המהווה העתק מושלם של בקבוקי הבושם הקלאסיים של המותג. הבקבוק כולל משאבה בצבע ורוד ניאון, דרכה משתחרר החומר. הפודרה מעניקה מראה זוהר עדין וקסום והיא מיועדת לשימוש על הפנים, הכתפיים ואיזור הדקולטה. הניחוח מורכב מתערובת של תווי דובדבן שחור, שקד, ורד בולגרי ותה שחור. יאמי!


Guerlain Crazy Paris Eye Palette – פלטת צלליות הכוללת שתי צלליות (אפורה ושחורה) במרקם מאט שמשמשות לתיחום, וארבע צלליות נוספות בגוונים של נחושת, בז', לבן וורוד לוהט. הצלליות ניתנות לשימוש יבש או רטוב (תלוי ברמת האינטנסיביות שרוצים להפיק מהן). לפלטה מצורפים שני אפליק טורים וכן מראה פנורמית המעוטרת באותיות P.A.R.I.S בגוון ורוד מחשמל.


Guerlain Crazy Champs Élysées Météorites Pearls – פודרת המטאוריטים המפורסמת של המותג מגיעה הפעם עם פנינים בשילוב גוונים של בז', לבן סגלגל, זהב, ורוד בהיר וורוד כהה – כולם יחדיו יוצרים גימור מושלם וזוהר מוזהב רך. הפודרה מגיעה ב"פחית" שחורה מעוטרת בפרח ורוד לוהט.


Guerlain Crazy 68 Météorites Illuminating Compact – פודרה המשלבת חמישה גוונים שונים (לבן, סגול, ורוד בהיר, ורוד כהה וירוק) ומיועדת להאיר את הפנים וליצור הילה עדינה המדיחה ניחוח של סיגלית פודרתית.


Guerlain Crazy 68 Terracotta Bronzer – ברונזר מסדרת הטרקוטה המפורסמת של המותג בשילוב של חמישה גוונים שונים, המיועדים להאיר את העור ולהעניק לו מראה בריא ורענן בצורה מחמיאה.


Guerlain Crazy 68 Rouge G de Guerlain – השפתון באריזה הייחודית עם המראה המובנית מגיעה הפעם באריזה מבריקה שחורה והוא מוצע בגוון Provocative (מס' 863) – ורוד תוסס.

Guerlain Crazy 68 Rouge Automatique – שני שפתונים מסדרת רוז' אוטומטיק, שמגיעים גם הם באריזות שחורות מבריקות עם "כפתור פתיחה" בגוון כתום זוהר. השפתונים עצמם מוצעים בשני גוונים: Illusion (מס' 660) – שזיף עם נצנוץ עדין ו- Reflex (מס' 661) – ורוד ניאוני בוהק.


Guerlain La Laque Couleur – כמובן שאין קולקציה שלמה בלי לק! הקולקציה מציעה לק בגוון Sulfurous (שחור מלאכותי עם חלקיקים סגולים) וטופ-קוט מיוחד בגוון Ultraviolet שמעניק גימור כחלחל שקוף ומבריק עם אפקט ניאוני תחת תאורה שחורה.


הקולקציה אמורה לעלות על המדפים כבר בימים בקרובים בארה"ב, כאשר באירופה זה יקרה במהלך נובמבר 2013.


2 תגובות:

  1. את יודעת האם הקולקציה צפויה להגיע לארץ?
    נדלקתי קשות על השפתונים, העיצוב והגוונים לגמרי הפילו אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי, היא אכן תגיע אלינו (לפחות רובה). אני רק מקווה שזה יקרה בקרוב.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails