יום שבת, 19 באוקטובר 2013

Dior Golden Winter Collection (חגים 2013)

אחת הקולקציות הנוצצות ביותר שתושק בתקופת החגים שייכת למותג הקוסמטיקה היוקרתי "דיור". הקולקציה, שנושאת את השם Golden Winter ("חורף מוזהב"), נוצרה בהשראת ארמונות ורסאי המפוארים שבצרפת בתקופת החורף המושלגת.



גווני הקולקציה מבוססים סביב הורוד והזהב – גוונים המהווים אחד מהקודים האסתטיים הסמליים ביותר של בית "דיור", מאז השקת אוסף הקוטור הראשון של הבית ב-1947. למעשה, כריסטיאן דיור היה מוקסם מאד מאופנת ורסאי עם הבדים המצועצעים והשמלות המורכבות. אותו פאר של הארמון המלכותי בצרפת מתורגם כעת לקולקציית מוצרי האיפור, שמגיעה באריזות מוזהבות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת ובגוונים וטקסטורות בהשראת הוינטאג'.

אגב, את הקמפיין המלווה את הקולקציה צילם לא אחר מצלם האופנה הידוע סטיבן מייזל ומככבת בו הדוגמנית היפייפיה דריה סטרוקוס, בת טיפוחיו של המעצב הראשי של המותג רף סימונס. קבלו הצצה לכמה מהתמונות המרהיבות שלה:








הקולקציה כוללת את הפריטים הבאים:

Dior Diorific Perfumed Illuminating Powder (מהדורה מוגבלת) – פודרה מאירה מבושמת עם תבליט של חרוזי שרשרת המסאי, המגיעה באריזה יוקרתית מוזהבת עם מברשת שטוחה מתאימה. את הפודרה מלווה ניחוח של הבושם המפורסם של "דיור" – ז'אדור (J’adore) והיא מוצעת בשני גוונים שונים: Rose D’Or ו- Pearl D’Or.


Diorific Lipstick (מהדורה מוגבלת) – שפתונים קרמיים המבטיחים מראה שפתיים מלא וקטיפתי יחד עם גוון עשיר:
Diva – אדום רובי
Etoile – בז' פרוסטי
Joy – ורוד מבריק
Royale – זהב אדמדם
Winter – חום פטל
Midnight (Minuit) – פוקסיה


Dior Addict Mirror Shine Volume & Care Lip Gloss (מהדורה מוגבלת) – ליפגלוס בגוונים:
Enchanted Rose – ורוד עם נצנצים זהובים
Pink Fantasy – ורוד פוקסיה מנצנץ


Dior 5 Coleurs Eyeshadow Palette – פלטה הכוללת 5 צלליות עמידות לאורך זמן, המאפשרות יצירה של מיגוון רחב של אפשרויות לאיפור העיניים. הפלטות מוצעות בשני שילובים הרמוניים שונים:
Golden Flower – זהובים חומים
Golden Snow – זהובים ורודים



Dior 3 Couleurs Glow Luminous Graphic Eye Palette Eyeshadow – פלטת הכוללת 3 צלליות בטקסטורות שונות: צללית במרקם סאטן, היילייטר וצללית שחורה לתיחום והדגשה.



Dior Diorshow Fusion Mono – צללית בודדת בעלת עמידות וברק זוהר לאורך זמן. את הצללית ניתן להניח באמצעות האצבע למראה עדין או באמצעות אפליקטור יבש/רטוב למראה בולט יותר. בקולקציה זו מוצעת צללית בגוון זהב.



Diorshow Liner Waterproof – עפרון עיניים עמיד בגוון Rosy Gold.



Dior Blush – סומק בשני גוונים שונים: Gold Addict ו- My Rose.



Diorific Vernis (מהדורה מוגבלת) – לקים:
Winter – זהב ורדרד חלבי
Marylin – אדום רובי
Royale – פוקסיה טהור
Midnight (Minuit) – שזיף ססגוני



Diorific Jewel Manicure Duo (מהדורה מוגבלת) – צמד בהשראת הקישוטים המרהיבים של ארמונות ורסאי: לק בגוון זהב מפואר המשמש כבסיס וחרוזי קריסטלים מנצנצים וזוהרים להנחה מעל ולקבלת מראה תלת-מיימדי. אני כל-כך, אבל כל-כך, רוצה את הצמד הזה !!!




הקולקציה תעלה על המדפים (בחו"ל) כבר ב-30 לאוקטובר ובמהלך נובמבר 2013.


תגובה 1:

  1. קוקלציה מושלמתתתתתתת
    וכך גם העגילים שעל הדוגמנית.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails