יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE- אהבה (AHAVA) חדשה שלי

AHAVA מעבדות ים המלח, משיקה בימים אלו את DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE – סרום המיועד להאצת הלחות והזוהר בעור הפנים, המבוסס על רכיב ה- Osmoter™ המהווה אחת מהתגליות המדעיות החשובות ביותר בעולם בטיפוח.


מינרלים מים המלח הם ללא ספק מתנה אמיתית של הטבע עבורנו. יש להם השפעה מאד חיובית על העור שלנו ואפילו את היכולת לשחזר את המראה הצעיר שלו. בחברת AHAVA גילו לפני 25 שנה את ה-Osmoter™ - הרכב ייחודי של מינרלים מים המלח, המייעל את תהליך חילוף החומרים בתא, מחזק את ההגנה של העור מפני ההשפעות המזיקות של קרינת UV ומגביר באופן משמעותי את רמת הלחות שלו. בקיצור, הוא גורם לעור להראות צעיר יותר, גמיש יותר וחלק יותר. ה-Osmoter™ מהווה, למעשה, את התגלית הקניינית החשובה ביותר של AHAVA והוא נמצא בכל אחד ממוצריה.

גם הסרום החדש של AHAVA מכיל בתוכו את רכיב ה-Osmoter™ הידוע, רק שעל-מנת להגביר את ההשפעה החיובית שלו על העור הגדילו במעבדות החברה את הריכוזיות שלו פי שלושה (!!!), ואף הוסיפו לצידו עוד כמה דברים טובים כמו שמן ארגן להרגעה, תמצית של אצות חומות להעצמת האנרגיה התאית וחומצה היאלורונית שאוגרת לחות ויודעת לעשות רק טוב לעור שלנו. כל הרכיבים הללו תורמים יחדיו לחידוש מאזן הלחות של התאים ולמראה זוהר וצלול של העור, או כמו שאוהבים לתאר זאת בחברה: נותנים "קריאת השכמה לעור עייף".



הסרום מגיע באריזת משאבה נוחה מאד לשימוש – משתי לחיצות קטנות מקבלים כמות חומר המספיקה למריחה על כל הפנים והצוואר.


הסרום הינו בגוון חלבי משהו, שהופך לשקוף עם מריחתו על העור. מרקמו אמנם נוזלי אבל יש לו מעין תחושת ג'ל והוא נספג במהירות ובקלילות בעור. בנוסף, יש לו ניחוח מאד-מאד נעים ועדין הודות לתווי יסמין, ילנג-ילנג, ורד ואפילו נגיעה של מנטה ששולבו בתוכו.


למרות שהסרום מתאים לשימוש הן בבוקר והן בערב, אני משתמשת בו בעיקר בבוקר לפני קרם הלחות שאני מניחה מעליו. הסיבה לכך היא, שהסרום הזה גורם לעור שלי להרגיש ממש חלק ונעים, כאילו השתמשתי בפריימר והאיפור יושב מעליו בצורה מושלמת.

לדברי החברה, הסרום מתאים לכל סוגי העור ולכל גיל ומבחינתי הוא הולך להיות לי בן-לוויה נפלא בעונה הקרובה, כשהימים הופכים להיות קרים יותר והעור יבש יותר.

את DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE של AHAVA ניתן להשיג במחלקת הסלקטיב של רשת הסופר-פארם וב-10 חנויות AHAVA ברחבי ישראל, במחיר השקה מיוחד של 285 ₪ (לתכולה של 30 מ"ל).


*
גילוי נאות: המוצר נמסר לידי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!



5 תגובות:

  1. נראה סרום מדהים.
    אני אוהבת את האיפור המינרלי שלהם,
    אם לא היו לי ברגע זה 4 סרומים פתוחים,
    הייתי קונה אותו עכשיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מדהים ועצם העובדה שהוא משמש אותי גם כפריימר מוסיפה לו עוד נקודה מבחינתי

      מחק
  2. הוא אכן מעולה! אחד המוצרים הטובים שניסיתי לאחרונה

    השבמחק
  3. יש לי את תמצית האקסטרים האוסמוטר מלפני שנתיים שכולל בתוכו גם תמציות מההימלאיה והוא באמת טוב , זה שדרוג של האקסטרים? ואיך זה שאין בו מההימלאיה.. האוסמוטר הזה שכתבת עליו בחן רב הוא נשמע ממש כדאי. חוץ מקרם העיניים וקרם הפנים של האקסטרים יצא עוד משהו מהסדרה? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תמצית האוסמוטר נמצאת כיום בכל אחד ממוצרי החברה, אלא שבסרום החדש שילשו את הכמות שלו.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails