יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

לילי קולינס היא הפנים החדשות של לנקום

היא דוגמנית, היא שחקנית והיא גם הבת של הזמר פיל קולינס, סולן להקת "ג'נסיס". אבל כל זה כנראה לא מספיק ללילי קולינס, שהחליטה להוסיף תואר נוסף לרזומה שלה – הפעם כשגרירת היופי של "לנקום".



אחרי שהשמועות על כך התגלגלו לאחרונה ברשת, עכשיו זה כבר הפך להיות רשמי, כששני הצדדים יצאו בהודעה משותפת, לפיה קולינס תצטרף לנבחרת שגרירות היופי של לנקום – שם היא לבטח תרגיש "בבית" לצד חברותיה ה"הוליוודיות" ג'וליה רוברטס, אמה ווטסון וקייט ווינסלט.

בימים אלו חולקת קולינס בת ה-24 את זמנה בין אנגליה- ארץ מולדתה, לבין ארה"ב- שם היא מתגוררת כבר מגיל 5 ועד היום. עם חינוך בריטי וכנכדה של בלרינה, גדלה לילי בעולם שעודד את יצר הסקרנות, העיסוק באומנות ואת הצימאון לגלות תגליות. לפני שהחלה בקריירה ההוליוודית שלה היא למדה עיתונות ואף כתבה כמה טורים למגזיני הנוער "טין ווג" ו"אל גירל". את הפריצה שלה לתודעת הקהל והתעשייה היא עשתה ב-2006, כששיחקה לצידה של סנדרה בולוק בסרט "הזדמנות שניה". כמובן, שגם אי-אפשר לשכוח אותה בתפקיד שלגיה בסרט "מראה מראה – הסיפור האמיתי" (2012), שם שיחקה לצידה של ג'וליה רוברטס.

סגנונה הייחודי של קולינס הפך אותה לאייקון אופנה מסקרן ויש אף הנוהגים לכנותה "אודרי הפבורן המודרנית" בזכות פניה החיוורות והגבות העבות, שהפכו מזמן לסימן ההיכר שלה. ללא ספק, העובדה שקולינס נחשבת לחביבת עורכי מגזיני היופי ואולי גם המקום השמור עבורה בשורות הראשונות בשבועות האופנה האחרונים בניו-יורק ובפריס, הופכים אותה לשגרירת יופי האידיאלית עבור לנקום והיא אף מוסיפה לו משב רוח מרענן. גם בלנקום חושבים כך ומסבירים: "עם הקסם, החן, המודרניות והשנינות הנמרצת שלה, לילי קולינס היא ההתגלמות המושלמת של הנשיות על-פי לנקום. אנו שמחים להתחיל בשיתוף פעולה זה עם לילי, שמביא תחושה מחודשת של זוהר ונעורים ללנקום."

בתפקידה הראשון כשגרירת יופי של לנקום, תככב קולינס בקמפיין הפרסום לקולקציית האביב של המותג - French Ballerine ("בלרינה צרפתיה"), שיעלה בינואר 2014. "זהו כבוד מוחלט וזכות להיבחר לייצג את בית לנקום. תמיד הערצתי את היחודיות של המותג ואת הערכתו המיוחדת ליופי פנימי, חן, אלגנטיות וזוהר," מסבירה קולינס ומוסיפה: "אני חשה לגמרי בת-מזל להיכלל בין הנשים מעוררות ההשראה – השגרירות של אחד המותגים היוקרתיים ביותר בעולם. זהו באמת חלום שהתגשם."

כאמור, נאלץ להמתין עוד קצת עד שהקמפיין בכיכובה של קולינס יעלה, אבל כמו שזה נראה בינתיים מתמונת הפרומו המדהימה שצולמה על-ידי ברוורד ואן דר פלס, יש בהחלט למה לצפות!

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails