יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

דניאלה דה חסוס – הפנים החדשות של מייבלין ניו-יורק

נבחרת שגרירות היופי של מייבלין ניו-יורק מתרחבת שוב בימים אלו, עם הצטרפותה של הדוגמנית המקסיקנית הצעירה דניאלה דה חסוס לשורותיה.



לדברי דמיאן ברטרנד, הנשיא העולמי של החברה, דניאלה נבחרה לתפקיד בשל היותה "מייצגת את הרוח החיובית, האנרגיה וההעזה" של המותג. היא, מבחינתה, מאושרת וגאה בתפקיד החדש: "תמיד ראיתי במייבלין ניו-יורק מותג חדשני שמכתיב טרנדים... אני גאה לעבוד עם חברה שאוהבת נשים מכל העולם ואני גאה להיות המקסיקנית הראשונה שעושה את זה."

דניאלה דה חסוס בת ה-27 התגלתה לראשונה בשנת 2005 על-ידי סוכנות דוגמניות גדולה, אחרי שהשתתפה בתחרות יופי במקסיקו מולדתה (ולמעשה, נשרה כבר בסוף הסיבוב הראשון). מאז היא כבר הספיקה להופיע בתצוגות אופנה של כמה מהמותגים המובילים כמו למשל ז'אן פול גוטייה, ויויאן ווסטווד, מרצ'סה, מארה הופמן, בטסי ג'ונסון ועוד. בנוסף, היא הופיעה בקמפיינים של אמפוריו ארמני, ויקטוריה'ס סיקרט, בשמי ראלף לורן ואחרים.


כאמור, דה חסוס מצטרפת לנבחרת היופי של מייבלין ניו-יורק, הכוללת רשימה מכובדת ביותר של שגרירות, הכוללת בין השאר את כריסטי טרליגנטו, ג'וליה סטגנר, ארין ווסון, אמילי דידונאטו, ג'סיקה וויט, שארלוט פרי, פריה בהה אריקסן ופרידה גוסטבסון.

את הקמפיינים הראשונים בכיכובה של דניאלה דה חסוס ניתן יהיה לראות לקראת סוף שנת 2013 בפרסומות שיעלו על-גבי המגזינים ועל מסך הטלוויזיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails