יום שני, 1 ביולי 2013

GUERLAIN Tenue de Perfection Foundation

כאילו שקולקציית הסתיו של גרלן לא מספיק הורסת את הבריאות, עכשיו גם מכריז המותג על השקתו של Tenue de Perfection Foundation – מייקאפ חדש ואולטימטיבי.



המייקאפ החדש מתואר כבעל טקסטורה קלילה, הנמסה לתוך העור ולא מעממת את הזוהר הפנימי שלו. הוא מגיע עם 20SPF ומוצע ב-12 גוונים שונים. חוץ מזה, בחברה מבטיחים גם שהוא עמיד עד ל-16 שעות!





רק מלהתבונן בתמונות הפרומו של המוצר, אני כבר מאוהבת! עכשיו רק נותר לנו להיפגש ויפה שעה אחת קודם. הבעיה היחידה שהמייקאפ יעלה על המדפים בחו"ל רק בחודש הבא (אוגוסט 2013) ובטח אצלינו זה יקרה עוד הרבה אחרי. פרט שולי נוסף שעלול להעיב על המפגש המיועד בינינו, שהוא מתומחר (בחו"ל) במחיר של 75 דולר לבקבוק של 30 מ"ל. אצלינו מן הסתם זה כמובן יעלה יותר...

יחד עם המייקאפ החדש, תשיק החברה גם גרסה חדשה של הפודרה Les Voilettes powder, שתוצע בשלושה גוונים: Light (בהיר), Medium (בינוני) ו- Intense (כהה) ותעניק גימור מאט לפנים.




בנוסף, יושקו גם שלוש מברשות חדשות: מברשת פודרה (מס' 11), מברשת מייקאפ דואו-פייבר (מס' 12) ומברשת עגולה רכה (מס' 13).


רק לי יש מיחושים בלב עכשיו?!

3 תגובות:

  1. איך אני אוהבת את המוצרים שלהם! לא יכולה לחכות!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני, דנית, גם אני כבר לא יכולה לחכות...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails