יום חמישי, 27 ביוני 2013

MAC Illustrated Bags Collection (קיץ 2013)

בחודש הבא תשיק מאק קולקציית תיקי איפור מאויירים, המצטרפת לסדרת ה- Illustrated Makeup Collection של המותג.



על עיצוב הקולקציה החדשה אחראיות שתי אומניות מוכשרות מאד: המאיירת עטורת הפרסים אניה קרונקי (Anja Kroencke) ואמנית ציורי הרחוב המפורסמת אינדי 184 (Indie 184). 
עבודותיה של אניה מאופיינות באיורי נשים מתוחכמות עם שיער גלי מתנופף (מוטיב דיי מרכזי בעבודותיה). רוב האיורים שלה הינם בהשראה רומנטית נוסטלגית אבל הם מוצגים בצורה מודרנית ורעננה לחלוטין. 
אינדי 184 היא אמנית השואבת את השראתה מהחיים בעיר ניו-יורק, ציורי הגרפיטי והסגנון התוסס ברחובות. היא זכתה להכרה בינלאומית הודות ליצירות הגרפיטי שלה שפיארו קירות בכל רחבי העולם. עבודותיה מאופיינות בציורים נשיים שובביים רוויי צבעים עזים ושופעים בלבבות, כוכבים ובועות.

בקולקציה ניתן למצוא 4 תיקי איפור – שניים מהם אויירו ועוצבו ע"י אניה ושני האחרים ע"י אינדי, כאשר האיורים מופיעים גם על צידו הפנימי של התיק. כל תיק מצוייד ברוכסן וידית נשיאה קטנה:

MAC Illustrated bags by Anja Kroencke - תיקי איפור קטנים וקלאסיים בצורה מלבנית, עשויים פוליאסטר מצופה עם גימור רך למגע. התיקים מעוטרים באיורי שחור-לבן המציגים פרצופי נשים אלגנטיות עם גלי שיער מתולתל (ישנן שתי גרסאות לבחירה).



MAC Illustrated bags by Indie 184 - תיקי איפור קטנים וקלאסיים בצורה מלבנית, עשויים פוליאסטר מצופה עם גימור רך למגע. התיקים מעוטרים במוטיבים המבוססים על ציורי רחוב תוססים (ישנן שתי גרסאות לבחירה).



קולקציית תיקי האילוסטרייטד תעלה על המדפים בארה"ב כבר ב-11 ביולי 2013, כאשר לשאר העולם היא תגיע במהלך אוגוסט 2013.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails