יום ראשון, 19 במאי 2013

L'Oréal Paris La Manicure

כפי שבוודאי ידוע לכם, עשיית מניקור הורסת בסופו של דבר את הציפורניים, בין אם משתמשים בלקים בתדירות גבוהה או בציפורניים מלאכותיות, ג'ל או בנייה. הציפורניים סובלות משינויי צבע, הופכות להיות דקות, שבירות ואפילו מתקלפות. זהו בדרך כלל השלב שאנו מבינים שגם לציפורניים שלנו מגיע טיפוח הולם וראוי. אחרי שפיתו אותנו במשך שנים להשתמש בלקים שלהם, בלוריאל פריז מציעים כעת את  La Manicure – סדרה חדשה הכוללת מיגוון רחב של מוצרי טיפוח לציפורניים שאינן מטופלות כראוי.



בחברה מבטיחים להחזיר את הציפורניים למצבם הבריא עם כמה מוצרים ממוקדים, המיועדים לטיפול במיגוון בעיות בציפורניים, החל משינויי גוון ועד לציפורניים חלשות:

L'Oréal Paris Miracle repair serum 7 – מוצר מרוכז אחד המטפל ב-7 בעיות בציפורניים: מפחית סדקים וקילופים, מחזק את הציפורניים ומבריא אותן. המוצר מגרה את צמיחת הציפורניים הטבעית ומשמש כסרום ושכבת בסיס מזינה לציפורן.


BB Perfect lacquer – טוב, זה היה רק עניין של זמן עד שאימפריית ה-BB קרם תכבוש גם קטגוריות אחרות בתחום הטיפוח ונראה שלוריאל היא החלוצה להשיק BB לק לציפורניים. מדובר בלק ורוד פסטלי מקסים שמייפה באופן מיידי את הציפורן, מחליק אותה, מאחד, מחייה, מחזק ומגן עליה.

L'Oréal Paris 2-in-1 base coats – שכבת בסיס המהווה 2 במוצר אחד. בסדרה ישנם 3 סוגים כאלו: Diamond Force – לציפורניים חלשות ורכות, Omega Grow – להזנת ציפורניים חלשות, חיזוקן והגנה עליהן תוך כדי עידוד הצמיחה שלהן, ו-Crystal White – ההופך ציפורניים צהובות ודהויות ללבנות ומבריקות.


עוד בסדרה: 
שלושה סוגים שונים של טופ-קוט: L'Oréal Paris Shinissime (לגימור מבריק), L'Oréal Paris 2-in-1 protect (להגנה) ו- L'Oréal Paris Fast dry (ליבוש מהיר); שני עטים - האחד French manicure liner (לפרנץ' מניקור) והשני Manicure corrector pen (לתיקון הלק), ושני מסירי לק - Flash manicure remover ו- Manicure remover.



הסדרה הושקה בימים אלו באירופה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails