יום שבת, 30 במרץ 2013

ניחוח חדש באוויר: Hermès- Jour d’Hermès

קצת לפני החג ובדיוק בתחילת האביב השיקה רשת אפריל באופן בלעדי את Jour d’Hermès – בושם חדש לנשים מבית "הרמס".


הבושם Jour d’Hermès הינו פרי יצירתו האחרון של הבשם הראשי והכה-מוכשר של "הרמס"- ז'אן קלוד אלנה, שקיבל את השראתו מהאור המאיר את יופיין של הנשים ואת הדרכים האינסופיות שבהן הוא מתבטא מידי יום.


מדובר בניחוח פרחוני מאד נשי ורומנטי, המורכב מסוגים שונים של פרחים: פרחי גינה, פרחי בוקר, פרחי ערב ועוד. אלנה ובית הרמס בחרו שלא לספק את פירוט התווים המרכיבים את הניחוח, כך שנגלה בעצמינו את הפרחים האהובים עלינו, או את מה שאנו מעדיפים להריח. ברגעים הראשונים הניחוח פותח בתווים הדריים בהירים ורעננים, המתפתחים בהדרגה לזר פרחוני אביבי עטוף בעלים ירוקים. תווי המושק ותווים עציים נוספים, הנמצאים בבסיסו של הניחוח, מוסיפים לו חמימות נעימה.

נאמן לשמו ("השחר של הרמס"), זהו ניחוח הלוכד מיגוון רחב של צבעים ורגשות המובטחים עם הגעתו של יום חדש. הוא אלגנטי, קליל ואוורירי, עם נוכחות מאופקת, אבל יחד עם זאת בעל עמידות  מרשימה יחסית, הנמשכת ברוב שעות היום. הייתי מתארת אותו כניחוח מרומם ושמח, מלא אור וקורן.



הבושם מוגש בבקבוק מעוצב, פרי יצירתו של פייר הארדי- מעצב נעליים במקור ומי שמעצב את תכשיטי הרמס במשך 10 השנים האחרונות. למרות שמעולם קודם לכן הוא לא עיצב בקבוק בושם כלשהו, הצליח הארדי ליצור בקבוק שחציו מלא, כאילו שהנוזל מרחף ותלוי בתוכו. אגב, הבקבוק ניתן לפתיחה ומילוי מחדש.


את הבושם Jour d’Hermès ניתן, כאמור, להשיג באופן בלעדי ברשת אפריל והוא מוצע במיגוון גדלים: 30 מ"ל (325 ₪), 50 מ"ל (460 ₪), 85 מ"ל (630 ₪) או דה פרפיום ובאריזת רפיל (מילוי מחדש) 125 מ"ל (610 ₪).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails