יום שלישי, 19 במרץ 2013

Estee Lauder New Nutritious Collection

אסתי לאודר משיקה מספר מוצרים חדשים בסדרת Nutritious, המבוססים על תמצית מרוכזת של נקטר רימונים ומיועדים להעניק עור קורן ובריא למראה.


כאמור, המרכיב המרכזי בסדרת המוצרים הינו הרימון – פרי עשיר בנוגדי חימצון ורכיבים מזינים לחיזוק העור. המוצרים החדשים מועשרים בתמצית חדשה של נקטר רימונים, המגבירה את הלחות והאנרגיה בעור ומסייעת לחשוף את הזוהר שלו.

המוצרים החדשים בסדרה:

Estée Lauder Nutritious Radiant Vitality 2-In-1 Foam Cleanser – מוצר ניקוי בעל פעולה כפולה, המכיל חימר ומסיר בקלות ובעדינות איפור ושאר מזהמים מעל פני העור. המוצר יכול לשמש הן כתכשיר ניקוי יומי והן כמסכה מטהרת לעור הפנים.

Estée Lauder Nutritious Radiant Vitality Energy Lotion קרים מזין המגיע בשתי טקסטורות שונות: Fresh Moist ו- Intense Moist. קרמים טיפוליים אלו מספקים לחות לטווח-ארוך יחד עם נוגדי חימצון, ויטמינים ועוד. התוצאה: מראה קורן וחי ועור גמיש ורך.

Estée Lauder Nutritious Radiant Vitality Essence Oil – תערובת של שמנים מזינים, המחיים, מחזקים ומגנים על העור. הפורמולה מכילה ויטמין E המסייע לשיקום השכבת הליפידית (שומנית) הטבעית בעור ובכך להתגבר על גירויים ועל אובדן לחות.

Estée Lauder Nutritious Radiant Vitality 2-Step Treatment – מוצר המשלב מסיכת חימר עם מסיכת ג'ל ומסייע לאזן את העור. המוצר מועשר בריכוז גבוה של תמצית נקטר רימונים ובחומצה היאלורונית. מסיכת החימר מנקה ניקוי עמוק את נקבוביות העור ואילו מסיכת הג'ל מחדשת באופן מיידי את רמות הלחות בעור. התוצאה: העור נראה בהיר יותר, בריא יותר וזוהר יותר.


המוצרים החדשים בסדרת Nutritious יושקו במהלך אפריל-מאי 2013, כאשר יחד עמם תשיק החברה מחדש גם את ג'ל העיניים, קרם הלחות ותחליב הלחות בסדרת Nutritious Vita Mineral.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails