יום רביעי, 13 בפברואר 2013

בובי בראון רואה לכם בעיניים

כל מאפר שברזומה שלו מופיעה עבודה על סט צילומי אופנה, מכיר בוודאי את תחושת האכזבה כשהסטייליסט מרכיב משקפי שמש לדוגמנית, אחרי עבודת איפור עיניים מושקעת במיוחד שנעשתה עליה. אכן רגע מדכא, אלא אם כן את המאפרת בובי בראון - בעלת מותג איפור הנושא את שמה ובקרוב גם ליין משקפי-ראיה ושמש משלה.

בראון, שהינה בעלת וותק של שנים רבות בתחום היופי, חתמה ממש בימים אלו על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת "ספילו" (Safilo), המחזיקה במותגי משקפי-שמש מהמובילים והיוקרתיים בעולם. במסגרת ההסכם הצדדים יעצבו, ייצרו ויפיצו ליין של מסגרות משקפי-ראיה ושמש.


"אני נרגשת לצאת למסע חדש זה עם 'ספילו'. אני מאמינה שאיפור הוא אמצעי עבור נשים להרגיש ולהראות כמו עצמן, אבל יפות יותר ועם הרבה יותר בטחון עצמי. כמאפרת, התבוננתי בפרצופיהן של נשים במשך יותר מ-20 שנה ואני מאמינה שהמומחיות שלי בתחום היופי תתורגם באופן טבעי לתחום המשקפים על-ידי זיהוי העיצובים והגוונים המתאימים ביותר לצורת פני האשה, גוון עורה וסגנון החיים שלה", מסבירה בראון.

אם נדמה לכם שטרם שמעתם על קבוצת "ספילו", מדובר למעשה בקבוצה המחזיקה בראשותה למעלה מ-30 חברות-בת בארה"ב, אירופה ואסיה והיא המפיצה הבלעדית של מותגי הבית שלה – ביניהם גם Carrera ו- Polaroid – לצד מותגי יוקרה אחרים כמו למשל דיור, אלכסנדר מקווין, הוגו בוס, ג'וצי, ג'ימי צ'ו, מארק ג'ייקובס, טומי הילפיגר ועוד רבים אחרים.

למרות שב"ספילו" רגילים כבר לשיתופי פעולה עם מותגי יוקרה, הם עדיין מתרגשים ושמחים על שיתוף הפעולה החדש שלהם עם המותג בובי בראון השייך לקבוצת "אסתי לאודר" ורואים בו מותג איפור "המאמין שיופי לאו דווקא מתמקד במראה המושלם, אלא בהדגשת האינדיבידואליות האישית של האשה." לדבריהם, הם מקווים בשיתוף פעולה זה לשחזר את ההצלחה האדירה של המותג באמצעות ליין המשקפיים החדש, שיהיה "בעיצוב מודרני אבל קלאסי ומיועד לשפר את היופי הפנימי של האשה".


קולקציית משקפי הראיה והשמש הראשונה של השניים תושק רק באביב 2014. בינתיים, אם אתן מרכיבות משקפים, תוכלו לשנן לעצמכן כמה טיפים חשובים ומועילים מבובי בראון, שמסבירה כיצד לאפר את העיניים בצורה נכונה שתגרום להן להראות נפלא מאחורי העדשות:

פחות הוא בהחלט יותר
משקפיים מושכים את תשומת הלב לאיזור העיניים, כך שכדאי לשמור על איפור עיניים פשוט ולהיצמד לגוונים טבעיים יותר. את הגוונים הבולטים יותר ממליצה בראון לשמור לאיזור השפתיים. כמובן, אל תשכחו להשתמש גם בקונסילר ו/או קורקטור מתאים – מוצרים שהינם הכרחיים לשימוש עבור כל אחת, אבל במיוחד אם את מרכיבה משקפיים!

תיחום עיניים הוא הכרחי
עובי תיחום העין הוא גורם חשוב גם כן. אם את מרכיבה משקפיים בעלי מסגרת עבה, שרטטי קו אייליינר עבה בקו הריסים העליון, כך שהעיניים יבלטו. אם המסגרת הינה דקה, תיחום רך יותר של העיניים יעשה עבודה נהדרת ויתרום למראה שלהן.

גבות מסודרות ומודגשות
מסגרת המשקפיים מושכת תשומת לב גם לאיזור הגבות, כך שחשוב לשמור על מראה גבות מטופח ומסודר. הקפידי למרוט שיער מיותר ולמלא גבות דלילות באמצעות עפרון גבות או צללית בגוון מתאים.

אם עדשות המשקפיים גורמות לעיניים שלך להראות גדולות יותר
השתמשי ב"יד קלה" במהלך האיפור והקפידי לטשטש ולמזג היטב את איפור העיניים – הדבר האחרון שתרצי לעשות הוא להבליט ולהגדיל טעויות או פגמים באיפור. כדאי ומומלץ לבחור בגווני צלליות טבעיות, ועל התיחום להיות עדין ודק עם שכבה אחת של מסקרה טובה שתפתח את העיניים.

אם עדשות המשקפיים גורמות לעיניים שלך להראות קטנות יותר
דאגי לתחום היטב את העיניים מכל הכיוונים. לשם כך השתמשי בעפרון ו/או אייליינר בגוון כהה יותר מגוון העיניים הטבעי שלך כדי ליצור ניגודיות ולסייע בכך להבליט יותר את העיניים. סיימי עם שתי שכבות מסקרה למראה רענן יותר.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי
Bbeauty


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails