יום ראשון, 13 בינואר 2013

סקירה: צללית SPOTLIGHT PEACH של FARAN

למוצרי חברת FARAN התוודעתי לפני כשנה, כשפגשתי את הבעלים והמייסדת- עדי גילון. כפי שכתבתי בזמנו, החברה מתמחה ביצור מוצרי קוסמטיקה העשויים מרכיבים מינרליים וטבעיים בלבד ותוך שמירה מוקפדת על איכות הסביבה. בין מוצרי החברה ניתן למצוא ליין של מוצרי טיפול וטיפוח לעור, מוצרי ספא, מוצרים לתינוקות ומוצרי איפור – כולם מגיעים באריזות העשויות מחומרים ממוחזרים או כאלו הניתנים למיחזור.

לאחרונה קיבלתי לסקירה צללית מינרלית בשם SPOTLIGHT PEACH:


מדובר בצללית אבקה בגוון כתום אפרסקי המגיעה בתוך מיכל פלסטיק שקוף, המכיל 4 גרם חומר – כמות נכבדה מאד, היות ובמוצרים מסוג זה מספיקה כמות קטנה מאד של חומר כדי לקבל אפקט משביע רצון.


הצללית עצמה גרוסה באופן דק ביותר, כך שלמיכל יש סוגר פנימי מסתובב, המבטיח סגירה הרמטית ובטוחה, מבלי שהחומר יתפזר לכל עבר.



כאמור, גוון הצללית הינו כתום-אפרסקי אבל רק למראית עין! ברגע שהנחתי אותו לדגימה על גב כף ידי, הופתעתי לגלות שיש לצללית ברק נילווה בגוון ורוד ניאוני מדהים, שלצערי הרב אינו מצליח לעבור דרך הצילום הלא מקצועי שלי. חבל!

בצללית ניתן לעשות שימוש "רטוב" (מימין) ו"יבש" (משמאל)

בצללית ניתן להשתמש בשני אופנים: יבש ורטוב. היות והמוצר עשיר מאד בפיגמנט, בשני האופנים מתקבלת תוצאה יפה מאד, אם כי בשימוש במברשת לחה המראה הינו אינטנסיבי יותר ואף עמיד יותר. אם משתמשים בצללית באופן "יבש", מומלץ להניחה מעל בסיס רטוב (פריימר, קונסילר או צללית קרמית), כדי שה"אחיזה" שלה תהיה טובה יותר ותחזיק מעמד לשעות ארוכות. כך או כך, המרקם שלה מאד נעים ועדין על העור.

חשוב מאד לציין, שהמוצרים המינרלים של "פארן" אינם מכילים חומרי שימור, לפיכך אין להכניס מברשת לחה ישירות לתוך מיכל הצללית, כדי לא לפגוע בסביבה היבשה שלו. יש לפזר מעט חומר על מכסה המיכל, לטבול בו את המברשת הלחה ולערבב את החומר על גב כף היד.

אגב, בחברה מציעים שימושים נוספים שניתן לעשות בצללית זו כמו למשל להניח אותה על הציפורניים ומעל למרוח לק שקוף, לערבב אותה עם מעט גלוס שקוף ולהניח על השפתיים או אפילו ליצור פס צבעוני בשיער על-ידי ערבוב האבקה עם ג'ל מתאים לשיער.

מחירה המומלץ של הצללית הינו 75 ₪ (מחיר משתלם במיוחד לאור הכמות הע-צ-ו-מ-ה שלה) וניתן להשיגה דרך חנות המפעל במצפה רמון (הזמנה טלפונית: 08-6539333) ובנקודות מכירה נוספות. כל הפרטים באתר החברה או בדף הפייסבוק שלה.

*המוצר התקבל לסקירה מטעם החברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails