יום ראשון, 13 בינואר 2013

סקירה: OPI - Stay the Night

בימים אלו משיקה OPI בישראל את קולקציית מריה קארי, הכוללת 8 גוונים ומבוססת על מרקמים וטקסטורות שונות. אחד מהמרקמים סיקרן אותי במיוחד - מדובר במרקם מאט מחוספס, שלא סתם זכה לכינוי "liquid sand". הוא באמת מזכיר חול!


בקולקציה ניתן למצוא 4 לקים במרקם הנ"ל. בפוסט זה אסקור את הגוון Stay the Night – שחור מאט עם נצנצים אדומים.



אני מאד אוהבת את שילוב הגוונים אדום ושחור – יש בזה משהו ומפירי או גותי אם תרצו, והוא הולך נפלא עם גוון העור החיוור (יותר או פחות) שיש לכולנו בעונת החורף. הנצנצים האדומים בלק מאד בוהקים ומנצנצים, אבל גוון הרקע השחור הוא יחסית שקוף ולכן מומלץ להניח על הציפורן לפחות 2-3 שכבות של לק כדי להשיג אטימות מלאה.




אפקט ה"חול" עצמו מתקבל רק לאחר כמה דקות המתנה. כאשר הלק מתייבש המרקם שלו הופך להיות גרגירי יותר ויותר. לי הוא הזכיר מרקם של נייר זכוכית.



בדרך כלל, אני לא מאד אוהבת מרקמים או עצמים בולטים על-גבי הציפורניים שלי, כי זה גורם לי "להרגיש" אותם יותר מידי. זאת אומרת, אני מוצאת את עצמי כל הזמן "מלטפת" את הציפורן בהיסח הדעת, או גרוע מזה – מנסה לקלף את הלק. במקרה זה, המרקם של הלק הופך להיות מחוספס, אבל בהחלט לא באופן "מציק". נהפוך הוא – פשוט התאהבתי בו לחלוטין!

בחברה ממליצים מאד שלא לשים טופקוט כלשהו מעל הלק, כדי לא לשנות את המרקם והגימור המיוחד של הלק. מי שרגילה לשים טופקוט כדי לקצר זמני המתנה עד ליבוש המוחלט של הלק, תצטרך לקחת זאת בחשבון. אמנם הלק מתייבש יחסית באופן מהיר, אבל בגלל שמדובר פה במספר שכבות כדאי להמתין קצת יותר זמן.
אגב, בגלל חוסר סבלנות (ובעיקר חוסר תשומת לב מצידי) הצלחתי לפגום מעט בלק 
על אחת מהציפורניים שלא הספיק להתייבש ונוצר מעין בור קטן. כדי לתקן זאת, פשוט הידקתי בעדינות את הלק למקומו. הודות למרקם המחוספס שלו כמעט ולא ניתן להבחין ב"תאונה" הקלה שהוא עבר.

לסיכום:
אהבתי מאד את המרקם המיוחד של הלק, את המריחה הקלה והנוחה שלו ואת הגוון האדום המנצנץ על הרקע השחור מעושן. מי שמחפשת לעצמה משהו שהוא קצת יותר מקורי ומגניב, בהחלט תמצא את מבוקשה בלק הזה.

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪
תכולה: 15 מ"ל
להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים.

 *המוצר התקבל לסקירה ממשרד היח"צ של המותג

2 תגובות:

  1. הקולקציה מיוחדת, לא כל אחת תתחבר אליה, לדעתי הגוון הכי יפה בקולקציה מתנוסס על ציפרנייך, דווחי איך ההסרה? (לא שזה מנע ממני אי פעם למרוח לקים משוגעים)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails