יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

MAC פותחת חנות דגל חדשה

בפברואר הקרוב תפתח מאק חנות דגל גלובלית חדשה, שלישית במספר, בשדרות שאנז אליזה המפורסמות בפריז. החנות החדשה תשתרע על שטח של 362 מ"ר, על-פני שתי קומות. שתי חנויות הדגל האחרות של המותג ממוקמות בטיימס סקוור ובשדרה החמישית בניו-יורק.


"כמותג המגדיר מגמות, חיכינו להזדמנויות המתאימות כדי להציג את עצמנו בבירות האופנה האלה", מסבירה קארן בגליסי, הנשיאה העולמית של המותג. "אנו מצפים לחשיפה גבוהה ביותר של המותג, בשל מספר מבקרים גבוה שהם מושכים מכל רחבי העולם. מדי שנה, מבקרים בממוצע בשאנז אליזה כ- 167 מיליון אנשים."

כידוע, פריז מהווה שם נרדף לסטייל ויצירתיות, המושכת אליה קהל רב-תרבותי להתרשם ממורשתה כבירת אופנה עולמית. פתיחת חנות דגל ייחודית ומרשימה בעיר זו מחזקת את המסר האופנתי של מאק כמכתיב טרנדים: "פתיחת חנות הדגל הגלובלית שלנו בפריז תומכת ברעיון לפיו מאק מתנהג יותר כמותג אופנתי יוקרתי, אבל מצליח למשוך אליו קהל הרבה יותר גדול כתוצאה מהמחוייבות שלו ליצירת מוצרים הפונים ל'כל הגילאים, כל הגזעים וכל המינים'," מסבירה בגליסי.

החנות תעוצב בעיצוב האסתטי המוכר של חנויות מאק, כאשר הפוקוס יהיה על מתן תחושה של פאר ויוקרה, עם מעטפת מדהימה בתוך החנות הכוללת מפל מראות שחורות המשחקות עם החלל הדו-קומתי המפואר שלה. כיפת החנות תשקף מלמעלה את תאורת הלדים הצבעונית שבחנות בגוונים וצורות שונות, כשהרעיון הוא בעצם ליצור עניין חזותי שימשוך את תשומת ליבם של עוברי האורח ויזמין אותם להכנס פנימה לחנות. בתוך החנות תהיינה 12 עמדות איפור (8 מהן במרכז הקומה התחתונה, 2 באיזור ה-VIP ו-2 באיזור הפרטי). בעמדות תהיינה תאורה מקצועית וכסאות מתכווננים לנוחות הלקוחות.

אגב, בהתאם לעקרון המנחה של המותג – לכל הגילאים, כל הגזעים וכל המינים – במקום יועסקו מעל ל-30 מאפרים בעלי רקע מקצועי רב, שדוברים מיגוון שפות בינלאומיות. החנות עצמה תציע את ליין המוצרים הקבוע של המוצר, קולקציות חדשות וקולקציות אקסקלוסיביות.

חנות הדגל בשאנז אליזה תשמש גם כמקום לקיום אירועים, המתפקד גם כמרכז להעברת שידורים, צילומים ופגישות VIP. בנוסף, המקום יארח אירועי יח"צ לבלוגרים ואנשי תקשורת במהלך שבוע האופנה בפריז, כמו גם כיתות אומן ואירועי טרנדים עונתיים.

אז אם אתם מתכוונים להגיע לפריז בפברואר הקרוב, אל תשכחו להוסיף את החנות הדגל החדשה של מאק (שד' שאנז אליזה מס' 78) לתוכנית הביקורים שלכם, בין הביקור בחנות של לואי ויטון לבין הסניף הקרוב של ספורה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails