יום שני, 10 בדצמבר 2012

פנינה טורנה - הבושם!

פנינה טורנה כבר מזמן לא רק מעצבת שמלות כלה. היא שחקנית קומית (אפילו לא רעה בכלל), היא כוכבת ריאליטי בארץ ובארה"ב וכעת היא משיקה בושם שנושא את שמה ואף מדגמנת עבורו.


נראה שלאחרונה הכוכבים מנצנצים לטורנה, לפחות כמו אבני הסברובסקי שהיא משבצת בשמלות הכלה המפוארות שהיא מעצבת. אחרי שביססה את מעמדה המקצועי בישראל, היא פרשה כנפיים אל מעבר לים וכיום עושה חיל גם בארה"ב - שם התפרסמה, בין השאר, בזכות תוכנית ריאלטי ידועה בשם "Say Yes to the Dress", המלווה כלות בתהליך מציאת שמלת הכלולות החלומית שלהן.

אבל מי שעוקב אחרי טורנה בשנים האחרונות בוודאי יודע שהיא לא מסתפקת רק בעיצוב שמלות והיא חולמת כבר זמן רב להשיק בושם משלה. כעת החלום שלה מתגשם וממש בימים אלה היא משיקה את "Pnina Tornau" – הבושם החדש שלה, שעל פיתוחו היא עבדה עם אמן הבשמים הנודע לורנזו וילורסי.

מדובר בניחוח המשלב שלושה בשמים שונים – כל אחד מאיזור אחר בעולם, אותם היתה נוהגת לערבב יחדיו ולהתיז על עצמה במשך יותר מ-20 שנה. בעקבות מחמאות רבות שקיבלה אודות הניחוח הטוב שלה - הן מהסובבים אותה והן מאנשים שונים שפגשה באופן אקראי במהלך חייה – החליטה ליצור בושם אחד חדש, שיישא כאמור את שמה.


"מאז שאני זוכרת את עצמי ערבבתי שלושה בשמים עם וניל, מאסק, אמבר, פצ'ולי וטלק, שמייצג את הילדותיות הנצחית שלי, וכששאלו אותי על הניחוח, זה היה מסובך מדי להסביר. כיום, בזכות תוכנית הריאליטי שבה אני משתתפת בארה"ב והחנויות החדשות שאני עומדת לפתוח בעולם, החלטתי שזה הזמן המתאים ביותר להוציא את הבושם", היא מסבירה ומוסיפה: "הניחוח שלי מייצג אשה צעירה שקשה לעמוד בפניה, אבל יחד עם זאת היא משדרת רוך ועדינות. אני כל-כך גאה להיות מסוגלת לחלוק את המהות שלי עם כל אשה".

הבושם החדש של פנינה ארוז בבקבוק ורוד יפה. הפקק הגדול שלו מעוצב בצורה של יהלום ורוד נדיר, בעוד הבקבוק עצמו מלוטש כמו אבן חן ורודה. כאמור, הבושם מושק כעת בארה"ב וטרם ידוע מתי הוא ישווק גם אצלינו.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty

תגובה 1:

  1. ברצינות?
    טוב, אני לא הקהל של הבושם הזה ללא ספק אבל סחטיין עליה! עושה חיל!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails