יום שישי, 7 בדצמבר 2012

אדוני המומחה!

עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום היופי, יש כנראה למאפר בילי ברספילד לתרום דבר או שניים למותג היופי והקוסמטיקה הענק, "לוריאל פריז", שהשבוע הודיע על צירופו לסגל היועצים והמומחים של המותג. תפקידו של ברספילד, הידוע יותר בכינויו "בילי בי" (Billy B), הוא לסייע בפיתוח מוצרים, להדריך את הצרכניות וליצור מראות איפור טרנדיים על-פניהן של שגרירות היופי של המותג.


כל מי שמעורה בעולם האיפור (וגם אלו שלא ממש) בוודאי נתקלו לא פעם בעבודותיו של ברספילד, אם זה על שערי מגזיני האופנה והיופי הנחשבים ביותר, על השטיח האדום, בטקסי האוסקר, אמי, גראמי, פסטיבלי סרטים בינלאומיים, קליפים ועוד ועוד. בין לקוחותיו הנאמנים ניתן למצוא רשימה ארוכה של דוגמניות, שחקניות וזמרות מפורסמות כמו ביונסה, ליידי גאגא, שרון סטון, סנדרה בולוק, ג'ניפר לופז מריה קארי, פינק, בריטני ספירס ועוד רבות אחרות.

עבודות של בילי B על-גבי שערי המגזינים הנחשבים
בלוריאל גאים מאד בתוספת החדשה: "בילי B הוא אמן מוכשר באופן יוצא דופן, שיצר את מרבית מראות האיפור האייקונים בימינו. הוא מהווה השלמה טבעית למותג שלנו, מאחר והוא קובע טרנדים בתעשייה ומעורר ביטחון באחרים".


עבודות נוספות של בילי B
לא משנה אם בילי יוצר מראה לאירוע, להפקת אופנה במגזין או לוידיאו קליפ – בכל אחד מהמקרים הוא מותח את הגבולות והתשוקה שלו מצליחה לסחוף את קהילת המאפרים בעולם, אשר שואבים המון השראה מעבודותיו. למרות שהוא עצמו אוטודידקט, הוא מרבה ללמד, להרצות ולהכשיר מאפרים רבים. יכולתו המופלאה לחולל שינוי מהפכני במראה באמצעות איפור, מיצבה אותו כיום כאחד האמנים המצליחים, המשפיעים והמוערכים ביותר בעולם.

אגב, אל תחום האיפור הגיע בילי ממש ב"טעות" – בשבילו זה היה עניין של הישרדות גרידא. בילי, שנולד בעיירה קטנה במיסיסיפי, חלם להגיע לעיר ניו-יורק בכל מחיר. הוא נרשם בתור תירוץ לביה"ס לאמנויות הדרמה בניו-יורק, על אף שלא חשב מעולם להיות שחקן ולא היה לו כל ניסיון בתחום. זו היתה פשוט דרך לממש את מטרתו ועוד לקבל מימון כספי של הוריו. כבר אחרי סמסטר אחד הוא נשר מהלימודים. הוריו, שלא היו מרוצים מהעניין, החליטו להפסיק את התמיכה הכספית בו. מאחר והיה לו ניסיון קצר במכירות, החליט לנסות את מזלו ולחפש עבודה בבית הכלבו "מייסי'ס", שם היתה משרה אחת פנויה - בתור דייל בדוכן קוסמטיקה. למרות שלא היה לו שום מושג בתחום האיפור, הוא קיבל את התפקיד החדש. תוך זמן קצר הוא החל לצבור פופולאריות וכמובן – התאהב לחלוטין בתחום האיפור וכאמור, הפך לאחד מהמאפרים המובילים והמצליחים בתעשיית האופנה והבידור.

כעת, הוא שמח ונרגש לתרום מניסיונו הרב דרך ההתקשרות החדשה עם לוריאל פריז: "אני אוהב את העבודה שלי. אני חש בר-מזל ורואה זכות לחלוק את מה שלמדתי. עבודתי עם נשים כדי לסייע להן להראות במיטבן ולהרגיש בטוחות יותר בעצמן, הוא החלק המספק ביותר במה שאני עושה. זהו כבוד עבורי להצטרף למותג לוריאל פריז מאחר ואנו חולקים את אותה התשוקה ליופי, ואני נרגש מאד לעבוד עימם כדי ליצור ולספק לכל הנשים את הידע, האפשרויות והמוצרים המתקדמים ביותר – בגלל שהן שוות את זה!"

בתפקידו החדש ב"לוריאל" מצטרף בילי לרשימה מכובדת ביותר של מומחי יופי אחרים – כל אחד בתחומו הוא, הכוללת בין השאר את טום בשיק (ציפורניים), כריסטופר רובין (צבע שיער), ד"ר גרבייס גרסטנר (טיפוח) וג'ובי לאבוי (תספורות).

אם תשאלו אותי, אני דווקא חושבת שהוא שווה את זה!

לאתר של בילי B - הקליקו כאן.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails