יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" משיקים: קולגן בוסטר - טיפול באק אייג'ינג חדש

אחרי השקה מוצלחת בז'נבה, משיקים כעת מרכזי "רונית רפאל - מדע היופי" בישראל את טיפול ה"קולגן בוסטר", המיועד לעודד ייצור מוגבר של קולגן בתקופה קצרה עם תועלות באק אייג'ינג (חזרה אחורה בגיל) מובהקות.



מדובר בטיפול המבוסס על שילוב של לייזר ותמצית בלעדית של ויטמינים, אשר בנוסף לעובדה שהוא מחייה את העור מחדש, הוא גם מסייע להפחית את מראה כתמי הגיל ופגמי עור אחרים. התוצאה: העור נראה בהיר, קורן, מוצק ורענן יותר.

הטיפול עושה שימוש בטכנולוגיית האוקסי-טק II, העובדת על עיקרון החדרת חמצן בצורה מאד ממוקדמת לתאי העור. באמצעות טכנולוגיה זו מתאפשרת גם החדרת קומפלס טיפולי בלעדי, המורכב בעיקרו מויטמינים C ו-B, עמוק יותר לתוך השכבות הפנימיות של העור. ויטמין C הינו מרכיב חיוני ביותר לכל אחד משלבי הייצור של הקולגן, בנוסף להיותו נוגד חימצון ידוע ובעל תפקיד משמעותי בהגנה על העור מפני מזיקים סביבתיים. בעוד שויטמין B מהווה מרכיב חיוני בבניית התאים ובשמירה על הלחות בעור והוא גם בעל תכונות אנטי-דלקתיות המסייעות בטיפול בעור מגורה.
כדי להחדיר את הויטמינים הללו בצורה היעילה ביותר, משתמשים בחברה בפטנט ייחודי פרי פיתוחו של פרופ' שניצקי, המבוסס על חומר המכונה לציטין. חומר זה מצליח לחדור באפקטיביות את הקליפה החיצונית של העור ואת ממברנות התאים, כשהוא נושא עמו את שני הויטמינים.


פעולת החדרת הויטמינים לעור נעשית, כאמור, בשילוב עם טיפול לייזר ממוקד, המסייע לחדש את הסיבים האלסטיים, מהדק ומצופף את סיבי הקולגן בעור וגורם ליצור מוגבר שלהם. שכבת העור התחתונה מתהדקת יותר, גוון העור משתפר והקווים הדקים בעור מטשטשים – הכל נעשה ללא תופעות לוואי ועם תוצאות נראות לעין באופן מיידי וכמובן גם לטווח הארוך.

טיפול ה"קולגן בוסטר" מיועד לכל אחד – גברים ונשים - מגיל 35 (ובמקרים מסויימים אף קודם לכן), המוטרד ממראה עור רפוי, מרקם לא חלק ולא אחיד וממראה אפור וחסר חיוניות.

פרטים נוספים ורשימת סניפי מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי", ניתן למצוא באתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails