יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

OPI – קולקציית Mariah Carey (חלק ראשון)

כזכור, OPI והזמרת מריה קארי משתפים פעולה בקולקציית לקים שנושאת את שמה של קארי ומושקת בשני חלקים. החלק הראשון של הקולקציה יעלה על המדפים כבר בינואר הקרוב. הנה כל הפרטים:


מריה קארי (צילום: דף הפייסבוק של קארי)

חלקה הראשון של הקולקציה כולל 8 לקים בגימורים שונים: פרוסטי, קרמי, שימרי ונצנצי ו-4 לקים בגימור חדש ומגניב שמכונה (בתרגום חופשי) "חול נוזלי"!

A Butterfly Moment – ניוד שזוף פרוסטי
Sprung – נחושת שימרי
Pink Yet Lavender – ורוד גליטרי עם ברק לבנדר
Anti-Bleak – סגול קרמי כהה
The Impossible – פוקסיה מנצנצת מאט
Can’t Let Go – סגול מנצנץ מאט
Get Your Number – כחול מנצנץ מאט
Stay the Night – שחור מאט עם נצנצים אדומים

בחברה מסבירים שזוהי קולקציה המבוססת כולה על טקסטורות. "לא צריך לעשות שום דבר לזה, לא צריך להוסיף כלום... זה בעצם איך שזה יוצא מהבקבוק. גם לא שמים מעל זה טופ-קוט בגלל המראה המאט שלו שהופך אותו לייחודי... לוקח לזה קצת יותר זמן להתייבש, בערך כשמונה דקות, ואז רואים איך המרקם מגיע אל פני השטח..." 

ככה נראים הלקים בגימור "החול הנוזלי":



סווטצ'ים של כל הגוונים בקולקציה ניתן לראות כאן.

בחודשים הקרובים יושק חלקה השני של הקולקציה – ברגע שיפורסמו פרטים עליה, אתן תהיינה הראשונות לדעת. מבטיחה!


4 תגובות:

  1. מגניב, השחור עם הנצנוץ האדום נראה מעניין!

    השבמחק
    תשובות
    1. ללק השחור יש בהחלט קטע!
      אני אוהבת גם את הכחול (טוב נו, גם את הסגול וגם האדום לא נראה רע בכלל...)

      מחק

  2. האם החספוס מורגש או שהוא רק נראה?
    אני לא אוהבת להרגיש חספוס
    הוא עושה לי צמרמורת...
    אבל אם זה רק נראה כך
    אבל מרגיש חלק, זה כבר סיפור אחר לגמרי...

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת, שמהתמונות קצת קשה להתרשם אם החספוס אכן מורגש, אבל יש לי הרגשה שכן. לי זה לא מפריע, אבל אני בטוחה שאמצא את עצמי "ממששת" את הציפורניים כל היום... :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails