יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

BOBBI BROWN – קולקציית Choose Your Black (חורף 2012)

בחודש הבא תשיק בובי בראון את Choose Your Black - קולקציה חורפית קטנה, הכוללת 5 מוצרים בלבד אשר מיועדים לתיחום העיניים.




וזה מה שיש לחברה לומר (כמובן, בתרגום חופשי וקלוקל שלי...):
"שום דבר לא משתווה לתוחם שחור כשרוצים ליצור מראה עיניים בולט. זהו מוצר הכרחי בתיק האיפור של בובי בגלל שהוא עובד על כל אחת – החל מאיפור מינימליסטי ועד לאיפור דיווה. מראה מעושן וסקסי, זה הכל עניין של עפרון שחור או אייליינר קייק. עפרון העיניים העמיד (Long-Wear Eye Pencil) נוצר עבור הנערה העירונית שמתאפרת בדרכים. המוצר המועדף תמיד הוא ה- Long-Wear Gel Eyeliner (אייליינר ג'ל), בגלל שהוא נראה כמו אייליינר נוזלי, אבל נוח יותר ליישום. לא משנה באיזה תוחם תבחרנה, תהיו מוכנות תמיד לסובב ראשים."



בקולקציה:

Kohl Cake Liner (מוצר חדש, במהדורה מוגבלת) – אייליינר בקייק בהשראת המוצר המקורי והנוסטלגי שהיה נהוג בשימוש בעבר. בעל פורמולה עשירה הניתנת לשימוש רטוב או יבש ויצירת סגנונות שונים של איפור עיניים מעושן. מגיע בגוון שחור ומצריך שימוש במברשת נפרדת.

Smokey Eye Liner Brush (חדש, במהדורה מוגבלת) – מברשת בעלת שיער טבעי, המאפשרת יצירת מראה עיניים רך ומעושן חושני.

Long-Wear Eye Pencil (בליין הקבוע) – עפרון עיניים עמיד ל-12 שעות, בעל פיגמנט עשיר המעניק תיחום אינטנסיבי לעין. הגוון: Jet – שחור, כמובן.
חייבת לציין שזהו אחד המוצרים האהובים עלי ביותר של המותג, שנמצא אצלי בשימוש יומיומי אישי ומקצועי.

Long-Wear Gel Eyeliner (בליין הקבוע) – אייליינר ג'ל עמיד ל-12 שעות, מאפשר יישום מדוייק כשל אייליינר נוזלי עם הרגשת גמישות של ג'ל. ניתן ליצור איתו מראה עדין או בולט, תלוי באופן ההנחה שלו. מוצע בגוון: Black Ink.

Kohl Eyeliner (מהדורה מוגבלת) – עפרון עיניים רך בגוון שחור, עשיר בפיגמנט ונוח לטשטוש, המאפשר יצירת עיניים מודגשות ומעושנות במהירות.


מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails