יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

הוכחה חיה

במשך קרוב לשני עשורים התסרוקת של "רייצ'ל" מהסדרה "חברים" היתה מבוקשת ביותר בכל סלוני השיער ברחבי העולם. לא מפליא, אם כן, שג'ניפר אניסטון, השחקנית שמגלמת אותה, נבחרה להיות שגרירת היופי של מותג מוצרי הטיפוח לשיער Living Proof ואף הפכה להיות שותפה חלקית בו. במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים, תופיע אניסטון בקמפיין הפרסום של המותג שיצולם בחודש הבא. בנוסף, היא תשתתף בתכנון האריזות ובפיתוחם של המוצרים.


אניסטון והשותפים החדשים

למרות שאין ערבויות לערך המוסף שתביא אניסטון למותג, אין ספק שהכוכבת בת ה-43 כבר הוכיחה לאורך השנים שהיא סוג של גאון תקשורתי. בשנת 2005, זמן קצר לאחר שהתגרשה מהשחקן בראד פיט, היא נבחרה ל"אשת השנה" של המגזין GQ והופיעה על השער שלו כשהיא נראית רעננה, צעירה ולבבית. ב-2009 היא נבחרה שוב להיות אשת השנה של אותו המגזין. זה המקום להזכיר גם, שהמגזין "פורבס" קבע שיש לה את הפנים המסחריות ביותר וטען כי תמונה שלה על שער מסוגלת למכור יותר עיתונים ומגזינים מכל כוכבת אחרת.



למי שטרם יצא להכיר, Living Proof הינה חברה קטנה בעלת וותק של 7 שנים. מוצריה, הממותגים כיוקרתיים, משווקים בדרך-כלל באינטרנט, בסלוני יופי מובחרים, ברשתות גדולות כמו "נורדסטרום" ו"ספורה" ועוד. מי שאחראי בעיקר על פיתוח מוצרי החברה הינו פרופסור רוברט לנגר המוערך, שבאמתחתו תגליות ומחקרים מדעיים נחשבים אותם שילב בתוך מוצרי החברה. בשנים האחרונות זכו מוצריה ביותר מ-34 פרסים בתעשיית היופי, ביניהם גם כמה פעמים בפרסי המגזין "אלוור" בקטגוריית מוצרים פורצי דרך בתחומם.


בבדיקת מעבדה...

אחד המוצרים המפורסמים של המותג הינו קרם למניעת פריזים בשיער, באמצעותו הצליחו לכבוש את אניסטון ומעצב השיער הוותיק שלה, כריס מקמילן. השניים שוכנעו על-ידי החברה לנסות את התכשיר על שיערה של אניסטון במהלך שהותה בצפון קרוליינה, שם היא הצטלמה לסרט חדש תחת 100 אחוזי לחות! "במשך השנים השיער שלי היה נתון לכל דבר: מייבשי שיער, מחליקים, מסלסלים, צבעים, תוספות שיער, בקיצור כל מה שעולה בדעתכם", היא מספרת. "אחרי שניסיתי את המוצרים האלה, הרגשתי שסוף-סוף מצאתי את פתרון שעובד כל-יום. אני לא יכולה להיות נרגשת יותר מלחלוק זאת עם שאר העולם". תקראו לנו ציניקנים או לא, אבל לנו זכור שהיא אמרה את אותם הדברים (פחות או יותר) רק לפני כמה שנים, כשהיתה שגרירת היופי של מוצרי השיער של לוריאל פריז:



בכל אופן, מאז שניסתה את מוצרי Living Proof ונכבשה, החליטה אניסטון גם להשקיע בחברה מכספה והפכה, כאמור, להיות חלק מבעליה. שם היא התקבלה כמובן בזרועות פתוחות, או כפי שהיטיבה להגדיר זאת המנכ"לית: "אנו מאמינים שיופי ושכל מהווים את הפורמולה הטובה ביותר".

אניסטון מבחינתה, הצהירה שהיא נמשכת למוצרים מבוססי פתרונות מדעיים לבעיות יופי. "אתה רוצה להיות חלק ממשהו מרגש ואותנטי", היא אומרת, "אתה לא יכול למצוא משהו מעניין יותר מאשר המדענים הללו".יכול להיות שמדענים מרגשים אותה, אבל מי שבאמת כבש את ליבה הוא לא אחר מהשחקן והתסריטאי ג'סטין ת'רו, לו היא עומדת להינשא בקרוב, עניין שמעסיק רבות את כל מדורי הרכילות בעולם, כמו גם  גודל היהלום בטבעת האירוסין שקיבלה ממנו.

*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails