יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

ליאה מישל – הפנים החדשות של לוריאל פריז

לשחקנית ליאה מישל, יש כעת תפקיד חדש: הפנים החדשות של לוריאל! בכך היא מצטרפת לפאנל שגרירות יופי נכבד, הכולל בין השאר את ביונסה, ג'ניפר לופז ואווה לונגוריה.


ליאה מישל בת ה-26, או בשמה המלא – ליאה מישל צרפתי (כן כן, היא מ"שלנו"...), מוכרת בעיקר בזכות תפקידה כרייצ'ל ברי מסדרת הטלוויזיה המפורסמת Glee, אבל את קריירת המשחק שלה היא החלה כבר בגיל 8 כשהופיעה על בימות ברודווי כשחקנית מחליפה ב"עלובי החיים". מאז היא הספיקה להשתתף במחזות זמר נוספים וגם בסרט הקולנוע "סילבסטר בניו-יורק" (2011) לצד אשטון קוצר, ז'אק אפרון ואחרים, אבל כאמור הפריצה הגדולה שלה הגיעה בעקבות סדרת הטלוויזיה המפורסמת, שבזכותה גם היתה מועמדת לפרסים רבים ואף זכתה בכמה מהם. אגב, בן זוגה בחיים - השחקן קורי מונטית', מככב לצידה כפין האדסון - בן-זוגה הטלוויזיוני בסדרה המדוברת.

לפי פרסומים שונים, העסקה שחתמה ליאה מישל עם לוריאל תגלגל לכיסה לא פחות מאשר 1 מיליון דולר! ללא ספק, הידיעה הנ"ל מבססת את מעמדה של ליאה כשחקנית מרכזית בעולם היופי, למרות שלא כולם תמיד חשבו ככה. רק לאחרונה היא סיפרה בראיון למגזין "Allure", שכאשר היתה בת 15, אחד מהסוכנים האישיים שפגשה דרש ממנה לשפץ את אפה אם היא רוצה לעבוד איתו. אמא שלה סירבה בטענה שברברה סטרייסנד מעולם לא ניתחה את אפה, כך שגם לליאה אין סיבה לעשות זאת. אנחנו מוכנים להתערב שאותו סוכן אוכל את כובעו ברגע זה...

"אני מאושרת וגאה להיות חלק ממשפחת לוריאל פריז", כך הצהירה ליאה מישל בראיון למגזין "פיפל". "אני מעריצה מושבעת של לוריאל פריז, לא רק בגלל המוצרים הנפלאים שלהם אלא גם בגלל מה שהם מייצגים. אני כל-כך אסירת תודה להיות חלק מתוכנית טלוויזיה שמתמקדת ביופי פנימי וערך עצמי. כעת, להיות חלק גם מהמשפחה המדהימה הזו שמבטאת את אותו מסר מדהים, זהו בהחלט כבוד גדול", היא מוסיפה.

ב"לוריאל" מצידם, גאים מאד בנציגה החדשה שלהם: "ליאה היא אשה יפה מבפנים ומבחוץ והיא מבטאת בצורה נפלאה את הפילוסופיה של המותג שלנו – ' בגלל שאת שווה את זה'. אנו כל-כך גאים לקבל אותה לחיק משפחתנו", כך הם מצהירים.

אמנם הקמפיין בכיכובה של ליאה מישל יעלה רק בתחילת שנת 2013, אבל מערכת היחסים שלה עם המותג החלה זמן רב לפני ההתקשרות הנוכחית. "כמי שגדלה על במה, התוודעתי לאיפור בגיל צעיר ולעולם לא אשכח את הפעם הראשונה בה ניסיתי את השפתון האגדי של לוריאל פריז – זה היה זוהר מיידי ומאז התמכרתי!", היא טוענת. כך או כך, הידיעה על קמפיין החדש ל"לוריאל" ללא ספק מגיעה בתזמון נהדר עם עליית העונה הרביעית של Glee ומוסיפה לה סיבה נוספת לשיר כל הדרך אל הבנק...

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty

תגובה 1:

  1. לא אהבתי אותה אף פעם, תורידי את הפוטושופ, ותוספות השיער, אין בה כלום

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails