יום שני, 17 בספטמבר 2012

גם לגוף ולנפש מגיע חג

שנה חדשה היא תמיד הזדמנות טובה להתחדש ולהשתדרג וזה בדיוק מה שקורה לאחרונה ב"ללין" - הרשת הבינלאומית לטיפוח הנפש והגוף, שמתחדשת בסניפים חדשים נוספים בחו"ל, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי וגם משיקה בושם חדש – ראשון מסוגו ברשת.


בימים אלו התחדשה החברה בשתי חנויות חדשות באיטליה, בעקבות חתימה על הסכם זכיינות עם חברת AFG3 האיטלקית. במסגרת ההסכם מתוכננים להיפתח באיטליה כ-30 חנויות "ללין" עד שנת 2018. החנויות הראשונות שנפתחו ממוקמות ברומא ובבולוניה במקומות מרכזיים, והושקעו בהן כמיליון יורו. לדברי בעלי החברה, פתיחת החנויות החדשות באיטליה הינה חלק ממהלך גדול של התרחבות מתוכננת בחו"ל, זאת לאחר שבשנה האחרונה נפתחו חנויות נוספות ביפן ובסינגפור.

שיתוף פעולה נוסף אותו ביצעה החברה לאחרונה הינו עם חברת דיסני הישראלית, במסגרתו השיקה החברה קולקציית מוצרים ייחודית בכיכובם של מיקי ומיני מאוס. הקולקציה שהושקה במהדורה מוגבלת כוללת מוצרי גוף ואווירה מגוונים, המגיעים באריזות מאויירות בדמויותיהן החביבות של מיקי ומיני. בחברה הקפידו לשמור על פלטת הצבעים ה"ללנית" הקלאסית, הנעה על ציר השחור/לבן/אדום, כאשר הניחוח הותאם גם הוא לסדרה והוא מורכב מאוסף של ונילים מתוקים. בין המוצרים שניתן למצוא בקולקציה: קרם גוף, פילינג גוף, ג'ל רחצה, דיפיוזר (מפיץ ריח), אבן ריחנית, נרות ואקססורייז כגון תיקי רחצה ועוד. טווח המחירים נע בין 30 ₪ ל-120 ₪.

מהלך נוסף ומשמעותי שביצעה החברה הוא כניסה לתחום הבישום, עם השקתו של הבושם הראשון של המותג. מדובר בבושם יוניסקס חדש ויוקרתי הנושא את השם "Lalinya 001" ("לליניה 001"). על עיצוב הניחוח אחראית לא אחרת מאשר מירב כהן, מייסדת המותג ואחת מבעליו, שעבדה בשיתוף פעולה עם חברת בישום צרפתית מהמובילות בעולם בתחומה.


תחושת הטוהר, הניקיון והרעננות היא שהיוותה את ההשראה ליצירת הניחוח, בעוד שמו נלקח מצירוף המילים "ללין" ו"מניה" – צירוף הבא לבטא את אהבתה של כהן למוצרים טובים וניחוחות נעימים ומרגיעים, כשהשאיפה היא להעביר את אותה התחושה הלאה, ללקוחות. התוצאה – בושם המכיל פרחים טהורים עטוף בתווי מאסק ועץ. את אותה התחושה בדיוק ביקשו להעביר בחברה גם באמצעות האריזה של הבושם, שמגיע בבקבוק שקוף ונקי לחלוטין בצורת גליל ארוך, ארוז באריזת קרטון לבנה (120 ₪, 100 מ"ל).


לבושם נילווים מוצרי פרימיום לגוף בניחוח תואם: קרם גוף (120 ₪), סבון מוצק (50 ₪) וסט בשמי רול-און (150 ₪) בשלושה ניחוחות שונים: Lalinya 001 - מאסק, Lalinya 002 - פרחוני רענן, ו- Lalinya 003 - טלק עדין.
את הבושם החדש, כמו גם את סדרת מוצרי מיקי ומיני מאוס, ניתן להשיג בימים אלו בסניפי רשת "ללין" ברחבי הארץ.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty

תגובה 1:

  1. יש להם גם סט מדהים עם ערכת מניקור בפנים... קניתי 3 כאלו, אחלה מתנה לחג!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails