יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

שוורצקופף פרופשיונל: מראות שיער חגיגיים (ראש השנה תשע"ג)

לרגל ראש השנה הקרב ובא, מעצבי שיער ושגרירי "שוורצקופף פרופשיונל" בישראל, מציגים מראות שיער חגיגיים בפרשנות אישית:

המראה: 1980 Edgy Chic / שחר מלכה
ההשראה: הצד העדכני והאדג'י של שנות ה-80.

צילום: גיא כושי ויריב פיין

"זהו מראה שמדבר בשפה נצחית. המראה מתכתב עם האישה באשר היא בזכות השפה הנקייה, המראה הנשי והמוקפד לצד הסקסי והמשוחרר", מסביר מלכה ומוסיף: "צבע השיער שבחרתי למראה מגיע ממשפחות הדבש הזהוב, המאופיין עם צבעי עונת האביב שחלפה לה, ההולכים ומתבהרים לקראת הקיץ לגווני החיטה והבלונד".

***

המראה: שיער תיאטרלי וססגוני / רפאל טפלוב
ההשראה: מחזות הזמר הזוהרים של לונדון וברודווי

צילום: אל פודיום
ליצירת המראה הססגוני השתמש טפלוב בצבעי איגורה רויאל אינטנס+ ורויאל פאשן+, שמעניקים לשיער זוהר, ברק, עומק ואפקט תלת-מימדי. חיזוק העיצוב נעשה באמצעות ספרייסילואט גולד.

***

המראה: אסוף רומנטי / רוני פרנקל
ההשראה: מסלולי התצוגה של מעצבי העל

צילום: אלון שפרנסקי
"השיער מורם כלפי מעלה ומעניק תחושה של אצילות עם הרבה נפח ותנועה. בשיער משולבים אלמנטים רומנטיים כמו סרט ורוד, או סיכות ופנינים, המעניקים נופך רך, רומנטי ונשי עוד יותר", מסביר פרנקל. "הגבהת השיער בקדמת הראש, המזכירה את המראה של הזמרת אדל, מעניקה גובה עם נוכחות שמאוד מחמיאים בצילומים".

***

המראה: בריג'יט בארדו / רוני פרנקל
ההשראה: האשה וההאגדה

צילום: אלון שפרנסקי
"לרגל החג, יצרתי מראה קלאסי, יוקרתי וסקסי בסגנון שנות ה-50 בהשראת האישה והאגדה, בריג'יט בורדו. השיער האסוף לאחור לקוקו מוברש, מעניק מראה מלכותי מאוד וצעיר", מסביר פרנקל.
ליצירת המראה השתמש פרנקל בקרם חימר MESS UP מסדרת אוסיס של שוורצקופף פרופשיונל (86 ₪ ל-100 מ"ל) ובספריי מעצב "ווליום ספריי סופר הולד" של שוורצקופף פרופשיונל (27 ₪ ל-200 מ"ל). 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails