יום ראשון, 1 ביולי 2012

MAC – קולקציית Heavenly Creature (סקירה וסווטצ'ים)



קולקציית Heavenly Creature (בתרגום חופשי: "יצור שמיימי") של MAC תעלה על המדפים אצלינו לקראת סוף השבוע והיא מהווה אוסף גדול המכיל בעיקר מוצרים מינרליים מסוג צלליות, סמקים, פודרות וגם תכשירי ניקוי וטיפוח. בקולקציה זו חוזרת גם מסיכת הפילינג הוולקנית, שעוררה סערה בעולם כשהושקה לראשונה ונחטפה תוך שעות אחדות מהמדפים. את פירוט המוצרים, תיאורם ומחירם ניתן לראות כאן.

ניסיתי שלושה מוצרים מהקולקציה ואשמח לשתף אתכן בכך.

סומק מינרלי Solar Ray – אפרסק מוזהב (מחיר: 126 ₪, תכולה: 3.2 גרם)


הסמקים המינרליים של מאק הינם בעלי גוון שימרי שניתן לבניה. בעקרון, עדיף להניח אותם מעל לחי מפודרת ולא ישירות על שכבת המייקאפ כדי למנוע הכתמה או מראה לא אחיד. אגב, לבעלות עור שמן ו/או נקבוביות גדולות עדיף להימנע משימוש בסמקים מינרליים (במיוחד באלו המגיעים עם נצנצים) מכיוון שהם עלולים ברוב המקרים להדגיש ולהעצים את ה"בעיה". מעבר לכך, המראה שסמקים אלו מעניקים הינו מראה זוהר, בריא ויפה.
בשימוש במברשות 187 או 188 (שמצורפות לקולקציה) יתקבל מראה עדין שניתן לבניה, לעומת זאת מברשת דחוסה יותר (כמו למשל 116) תעניק לו מראה אינטנסיבי יותר.

כאמור, קיבלתי להתנסות את גוון Solar Ray – סומק בגוון אפרסקי עם "מערבולת" מוזהבת במרכזו. בגוון האפרסקי ניתן למצוא רמיזה של ורדרדות יחד נצנצים זהובים קטנטנים, בעוד המערבולת מורכבת משילוב של כתום-צהוב-זהב עם נצנצים בולטים יותר. בשילוב של הגוונים על העור מתקבל גוון קורלי-כתמתם עם ברק מוזהב אינטנסיבי יחסית, הודות (או יותר נכון- בגלל) הנצנצים הרבים. יחד עם זאת, הוא קל מאד לטשטוש.


בתמונה שלהלן ניתן לראות כיצד מתקבל הגוון בהנחה עם האצבעות (מימין) ומטושטש במברשת (משמאל). אגב, יש לקחת בחשבון, שלפעמים יכולים להיות הבדלים קטנים בין סומק לסומק מאותו הגוון – הכל תלוי בכמות הגוונים המעורבבים במוצר, כך שאחד יכול להיות בהיר/כהה או מנצנץ יותר מהשני.


וכך הגוון מתקבל על הפנים - מצטערת על האיכות, אבל זו התמונה הכי טובה שהצלחתי לצלם (וצילמתי הרבה! אולי גם בגלל זה יש לי פה מבט עגום...):


למרות שב"מציאות" הפיגמנט של הסומק נראה ברור ויפה על הלחי, בצילום המצלמה הצליחה "לבלוע" אותו אפילו ללא פלאש, כך שיש לקחת זאת בחשבון אם משתמשים במוצר לצילומים. מבחינת עמידות, הסומק שרד עלי בצורה יפה לפחות 6-8 שעות – תלוי כמה שעות ביליתי מחוץ למזגן, בחום והלחות המעיקים.

שימו לב! בקולקציה ישנם עוד שלושה גוונים אחרים (כולם במהדורה מוגבלת), שהצצה לאתר האינטרנט האמריקאי של המותג, מגלה ששניים מהם – Supernova ו- Ring of Saturn - הם כבר סולד אאוט...

צללית מינרלית Magnetic Attraction (מחיר: 115 ₪, תכולה: 1.8 גרם)


צלליות מינרליות הן קצת יותר מורכבות לשימוש: יש להניח אותן שכבה מעל שכבה בטפיחות, אחרת הפיגמנט שלהן מתקבל חלש והן גם עלולות להפיל "נשורת" רבה. תמיד רצוי להניחן על בסיס רטוב כלשהו (פריימר, קונסילר, צללית קרם וכיוצ"ב) – כך גם הגוון שיתקבל יהיה עמוק ואינטנסיבי יותר ועמיד לאורך יותר זמן. אגב, אפשר גם לעשות בצלליות עצמן שימוש "רטוב" באמצעות מברשת לחה שרוססה מעט (אני מעדיפה להשתמש בפיקס+ לצורך זה, אבל אפשר גם מים רגילים). כך או כך, הן תמיד מבריקות ו/או מנצנצות ברמה זו או אחרת ומי שמעדיפה מרקם מאט, לא תמצא בהן את "כוס התה שלה".

בקולקציה הנוכחית קיימות 9 צלליות מינרליות, כולן במהדורה מוגבלת. כאמור, קיבלתי את הצללית בגוון Magnetic Attraction שהינה תערובת של שלושה גוונים: כתום, ורוד וזהב. המערבולות בצללית הן בגוונים של זהב צהבהב, כתום נחושת וורוד שזיפי.


בערבוב של כל הגוונים יחדיו, מתקבל גוון קורל בינוני עם תת-גוון ורוד-אדמדם וברק נחושתי משהו. לא מצאתי הבדל משמעותי בין השימוש באופן הרטוב (בתמונה מימין) לבין היבש (משמאל), למעט האינטנסיביות הגבוהה מעט יותר של הגוון הרטוב.


מבחינת עמידות, הצלליות שרדו עלי יפה מאד למשך 5-6 שעות בשימוש יבש לפני שהתחילו להטשטש, וכ- 8 שעות בשימוש רטוב.

פילינג מינרלי Mineralize Volcanic Ash Exfoliator (מחיר: 165 ₪, תכולה: 100 מ"ל)


הפילינג הסנסציוני של MAC הושק כבר מספר פעמים בעבר, כשהראשונה שבהם היתה ב-2008 בקולקציית Future Earth. באותה הקולקציה המוצר היה ארוז בצנצנת, מה שיצר בעיה בגלל שהמרכיב העיקרי בפילינג – הסוכר, היה נמס כשהיו מכניסים לתוכו ידיים רטובות, עוד בטרם היו מסיימים מחצית מתוכן המוצר והיעוד שלו כפילינג היה מתפספס. בפעמים הבאות שהפילינג הושק, הוא הגיע כבר באריזת טיובה לחיצה, שהפכה את השימוש בו לנוח ויעיל הרבה יותר. בגרסה המחודשת הוסיפו למוצר גם סיליקה והטקסטורה שלו הפכה להיות גרגירית יותר.




מסיכת הפילינג מיועדת לשימוש על עור נקי ורטוב. יש למרוח אותה על הפנים (בזהירות ליד איזור העיניים) או על הגוף, להמתין 5 דקות ואז לשטוף אותה. אחרי שמניחים את המסיכה על העור מרגישים מעין חום שמתפשט על העור - שזה סימן שהרכיבים הפעילים בה עובדים - וכאילו כל הג'יפה (סליחה על הביטוי) מבפנים נשאבת החוצה. ואם כבר מזכירים ג'יפה, אז גם המראה הכללי של הבוץ השחור הזה לא הכי סימפטי ויש לקחת בחשבון שאחרי ששוטפים אותו מהפנים ו/או הגוף, צריך גם להקפיד לנקות את סביבת האמבט... בנוסף, כיאה למוצר המכיל אפר וולקני, הריח שלו בהחלט מזכיר מהיכן הוא מגיע.



במאק ממליצים להשתמש בפילינג עד 3 פעמים בשבוע, אבל לדעתי מספיקה פעם אחת בלבד. גם לא חושבת שהייתי ממליצה לבעלות עור רגיש להשתמש בה- למרות שרבות היללו את המוצר, היו מנגד גם כאלו שטענו שהיא חיצ'קנה אותן בטירוף.

אני מודה, שאחרי שהגרסה הראשונה של המוצר לא הגיעה לארץ, הייתי מאלו שרצו ורכשו לעצמן מצבור מהזהב השחור הזה, מייד כשהוא הושק בפעם השנייה, בקולקציית Style Black. משום מה, בשלב מסויים הפסקתי להשתמש בפילינג. אולי זה היה בגלל שפתאום הופיע לו פצעון לא אופייני על פניי (שאפילו לא הכירו פצעי בגרות מה הם), נבהלתי והפסקתי את השימוש במוצר מבלי לתת לו הזדמנות נוספת. בינתיים, נשארתי עם עוד אריזה סגורה של המוצר (זו שבתמונה) ואני חייבת להודות שתוך כדי כתיבת שורות אלו, יש לי חשק אדיר לנסות אותו שוב. אני בהחלט מתכוונת לעשות זאת עוד השבוע ואני מקווה לא להתאכזב. בכל אופן, מבטיחה לעדכן את הפוסט בהתפתחויות. בינתיים, אם טרם יצא לכן להתנסות במוצר הזה בעצמיכן, הייתי ממליצה לכן למהר ולרכוש לפחות עותק אחד ממנו – ככה, שיהיה ליתר ביטחון, כי בטוח הוא לא יישאר יותר מידי זמן על המדף.

כאמור, הקולקציה תושק אצלינו החל מה-5 ביולי וניתן יהיה להשיגה בסניפי החברה בארץ.

*הערה: הסומק והצללית נשלחו אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצרים. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצרים עבדו עבורי!



9 תגובות:

  1. אין כמו הסקירות שלך- גם דיעה מקיפה, גם טון נעים וגם תמונות מעולות- השילוש המושלם

    השבמחק
  2. תודה רבה על הסקירה! הסומק מהמם והצללית שסקרת בגוון משגע.
    מעניין אם התוספת של הסיליקה לפילינג משפיעה על אפקט החיצ'קון (הגירסה הקודמת לא חיצ'קנה אותי ומוצרים עם סיליקה תמיד מרתיעים אותי).
    קולקציות מינראליות תמיד מרהיבות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מיכלי,
      בגרסה הקודמת של הפילינג הוולקני - זו שאת מכירה והשתמשת בה וזו שגם מופיעה פה בסקירה - כן יש סיליקה. את יכולה לראות את זה ברשימת הרכיבים המצולמת פה בסקירה.
      הגרסה בלי הסיליקה היתה הגרסה הראשונה שהוצעה בצנצנת, זו שלא שווקה פה בארץ בסופו של דבר.

      מחק
    2. תודה! עכשיו אני רגועה :)

      מחק
  3. יש פה מוצרים מעניינים אבל חשוב לי לשאול
    אני משתמשת בtanda zap (מכשיר לטיפול בחצ'קונים, פועל על חום ורטט ומשחרר אור כחול) ואני לא יודעת אם כדאי לעשות פילינג או שעדיף להניח לעור? כי חוץ מחצ'קון פה ושם אין לי בעיה מבחינת העור

    השבמחק
  4. צלצלתי כרגע למאק בעזריאלי ואמרו לי שקולקציית בת דיטו הגיעה ואילו הקולקציה הזו תגיע עוד הרבה זמן...היתכן???

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי מושג למה אמרו לך כזה דבר. בפרסום שקיבלתי מהיח"צ היה כתוב בפירוש שהחל מה-5 ביולי היא תהיה בחנויות. אני מניחה שבימים הקרובים כבר ניתן יהיה להשיגה.
      אולי יש להם אינטרס לקדם יותר את קולקציית בת' דיטו שכמו שזה נראה היא בסופו של דבר לא כזו להיט...

      מחק
  5. מממ...מעניין אני אבדוק את זה תודה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails