יום רביעי, 25 ביולי 2012

ספא ל'אוקסיטן – שמורה של רוגע ושלווה



מרכזי קניות הומים הם בדרך-כלל מקומות שאני אוהבת לבלות בהם. אבל אני חייבת להודות שיש לי עניין לא סגור עם אחד מהם - "דיזינגוף סנטר" בתל-אביב. בכל פעם שאני מזדמנת למקום, אני נלחצת מחדש מהמחשבה, שאני עלולה לאבד את דרכי חזרה לרכב שממתין לי בחניון, מרוב כניסות/יציאות/מעברים/ירידות/עליות וכיוצ"ב שיש במקום. אולי זה עניין של גיל וכושר ההתמצאות שהולך ומתפוגג לו עם השנים שחולפות, או אולי זה בגלל הפעם ההיא, לפני כמה שנים, שבאמת איבדתי את עצמי שם ולקח לי יותר משעה וחצי למצוא את הדרך חזרה לרכב, עד שכמעט פרצתי בבכי מרוב יאוש. גם הרעש הסואן במקום לא מוסיף לו נקודות זכות כלשהן, בין אם הוא אמיתי או רק במוחי הקודח הסובל מהפרעות קשב וריכוז. כך או כך, אני בטוחה שהבנתם את הכוונה והתחושה...

לפני ימים אחדים עברתי חוויה מתקנת במקום, כשהוזמנתי לבקר בפינת חמד מדהימה בתוך כל ה"כאוס" הגדול הזה – חדר טיפולי הספא של רשת מוצרי הטיפוח ל'אוקסיטן.

פינת החמד מסתתרת לה בתוך החנות של הרשת בדיזינגוף סנטר. וכשאני אומרת "מסתתרת", אני בהחלט מתכוונת לכך! מי שמבקר בחנות העמוסה בשלל מוצרים עם ניחוחות מדהימים, בוודאי יופתע לגלות את "דלת הקסמים" הממוקמת מאחורי דלפק הקופה. מרגע שעוברים דרכה, נדמה כאילו עוברים ליקום אחר לגמרי, וכל הרעש וההמולה האופייניים כל-כך ל"סנטר" מתפוגגים להם.

"דלת הקסמים" שמאחורי הדלפק

הדלת במלוא הדרה

במבואה לספא ישנה פינת ישיבה קטנה, שמצידיה ממוקמים שני חדרי טיפולים אינטימיים. בחדרים אלו מתקיימים טיפולי יופי וטיפוח שונים, הכוללים בין השאר, טיפולי פנים מסוגים שונים, טיפולי יובש בכפות הרגליים והידיים, פדיקור/מניקור, עיסויים וטיפולי רפלקסולוגיה. אני הוזמנתי להתנסות בטיפול פנים.

פינת הישיבה הקטנה
מתוך חדר הטיפולים

מתוך חדר הטיפולים

מתוך חדר הטיפולים

כמו בכל ספא שמכבד את עצמו, התבקשתי למלא בפינת הישיבה הקטנה שאלון בריאותי קצר עם פרטיי האישיים, אותו מסרתי לשרי, המטפלת שנבחרה עבורי. בתוך חדר הטיפולים התבקשתי לעלות על מיטת הטיפולים, לא לפני שרגליי הוטבלו ועוסו בתוך קערת מים חמימים עם תמציות מבושמות. לאחר איבחון קצר של סוג העור שלי ומצבו נכון לרגע הטיפול, הניחה שרי על פניי קרמים ומסכות פילינג ולחות מסוגים שונים – כולם, כמובן, מסדרות המוצרים של ל'אוקסיטן (במקרה שלי, הם כללו מוצרים מהסדרות הנפלאות של האנג'ליקה והאימורטל). בנוסף, היא השתמשה בתערובות שמנים מיוחדות שנרקחו על-ידי נטורופתים ורוקחים מוסמכים של בתי המרקחת "פארמה תמר".

את כל המוצרים הללו מרחה שרי על פניי, תוך שהיא מעסה אותם לתוך העור בצורה נעימה ומפנקת. גם הזרועות שלי, רגליי ואזור הכתפיים והצוואר לא קופחו וזכו גם הם לעיסוי מרגיע ומענג, שהשכיח ממני לגמרי את העולם הסואן שנמצא ממש מעבר לקיר. למעשה, גם כשיצאתי בסוף הטיפול אל העולם ה"אמיתי" שבחוץ, פתאום הכל כבר לא נראה מלחיץ כל-כך כמו מקודם... J

חנות ל'אוקסיטן בדיזינגוף סנטר

חנות ל'אוקסיטן בדיזינגוף סנטר

חנות ל'אוקסיטן בדיזינגוף סנטר

חדרי הטיפולים של ל'אוקסיטן ב"דיזינגוף סנטר" פתוחים בשעות הפעילות של החנות, או ליתר דיוק: בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00, וביום ו' בין השעות 09:00-13:00. כמובן, צריך ורצוי להזמין תור מראש (טלפון: 03-5256059).

גילוי נאות: הייתי אורחת במקום מטעם היח"צ של החברה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails