יום ראשון, 10 ביוני 2012

ג'סיקה צ'סטיין- הפנים החדשות של YSL

השחקנית ג'סיקה צ'סטיין, מי שהיתה מועמדת לפרס האוסקר על משחקה בסרט "העזרה", מבססת את מעמדה ברשימת הסלבריטאים ההוליוודיים המובילים עם תפקיד חדש באמתחתה: הפנים החדשות של Manifesto ("מניפסטו") – בושם חדש לנשים מבית היוצר של איב סאן לורן, שיושק בקרוב.

dreamstime_xs_23476122 ג'סיקה צ'סטיין (צילום: Featureflash | Dreamstime.com)

"איב סאן לורן הוא מותג שמעניק לי השראה רבה. מאז הקמתו, המותג שידר ערכים חזקים אותם אני מוקירה, כגון מחוייבות בלתי מתפשרת, אהבה מוחלטת וחוצפה נשית. הבושם החדש מגלם בתוכו את כל זה. אני נרגשת מאד להיות חלק מההרפתקה הנפלאה הזו", כך היא אומרת.
מנגד, מסבירים בחברה ש"הכח העדין", "הקסם הקורן" וה"רוח החופשית" של צ'סטיין בת ה-31, הם אלו שמשכו את תשומת ליבם של אנשי המותג: "ג'סיקה מגלמת את תמצית הנשיות של איב סאן לורן, אשה בת-זמנה ובת-גילה, עצמאית, נחושה ואף פעם לא איפה שהיית מצפה למצוא אותה".

אבל לנו יש תחושה שהבחירה בצ'סטיין נובעת יותר בגלל השיער האדמוני שלה. כמו שזה נראה, ב-YSL מחבבים מאד ג'ינג'יות כפרזנטוריות של הבשמים שלהם. ראו לדוגמא את הדוגמנית הבריטית הבלונדינית סופי דאל, שצבעה את שיערה לאדום עבור הקמפיין השערורייתי לבושם הידוע של המותג "אופיום", כמו גם השחקנית אמילי בלאנט והדוגמנית קארן אלסון, ג'ינג'ית ידועה בפני עצמה.

צ'סטיין נולדה וגדלה בצפון קליפורניה. את דרכה כשחקנית החלה בכמה תפקידי אורח בסדרות טלוויזיה מצליחות, אבל הפריצה האמיתית שלה היתה ב-2008, כאשר כיכבה בתפקיד צעירה דרומית ובעייתית בדרמת ההתבגרות "ג'ולין". את החשיפה הבינלאומית קיבלה ב-2011, בזכות הופעתה לצידו של בראד פיט בסרט "עץ החיים" וכסיליה פוט בסרט "העזרה" – תפקיד, שכאמור העניק לה מועמדות לפרס האוסקר כשחקנית המשנה הטובה ביותר.
מחויבותה לתפקיד החדש באיב סאן לורן היא רק חלק קטן בלוח הזמנים שלה, שהיה צפוף כבר קודם לכן וכולל, בין השאר, השתתפות ביותר מחצי תריסר סרטים בשנה הבאה. בימים אלו ניתן גם לראותה (או ליתר דיוק- לשמוע) בסרט "מדגסקר 3- מקרקסים את אירופה", שם היא מדובבת את גיה היגואר.
הקמפיין בכיכובה של צ'סטיין אמור לעלות במהלך אוגוסט-ספטמבר 2012 - בסמוך למועד השקתו של הבושם בצרפת, שלאחר מכן - עד סוף השנה הוא מיועד לעלות על המדפים ברחבי העולם.

אמנם טרם ידועים פרטים מדוייקים אודות הבושם "מניפסטו", אבל הוא מתואר כניחוח "ספונטני ובעל רוח חופשית" והוא מכיל תווים רעננים ופרותיים, ביניהם וניל ודומדמניות שחורות. אגב, הבושם נקרא על שמו של פרסום עונתי של YSL, בגודל של נייר עיתון, אותו ייסד עוד ב-2008 סטפאנו פילאטי - המנהל הקריאטיבי הקודם של המותג. ה"מניפסטו" כולל חדשות בלעדיות והצצה ראשונה לקולקציה הקרובה של בית האופנה, והוא מופץ כיום ברחובות פריז, ניו-יורק, לונדון, מילאנו, טוקיו, הונג קונג ולוס אנג'לס.


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails