יום שלישי, 5 ביוני 2012

Dolce & Gabbana – קולקציית LACE (קיץ 2012)

לקיץ הנוכחי בוחרים צמד המעצבים האיטלקי דולצ'ה וגבאנה להשתמש בבד התחרה כהשראה לקולקציית ה... איפור שלהם. בכלל, הבד הזה מהווה חלק חשוב מה-DNA של הצמד: הסקסיות העדינה שהוא משדר, הקונוטציות הדתיות הקשורות בו, מלאכת היד המסורתית שבו הוא נעשה – הכל כל-כך מתקשר ללב ולנשמה של המותג. כך שאין זה פלא שהם בחרו בו כנושא של הקולקציה שלהם, שמגלמת גם היא את כל אותן התכונות של הבד.

מוצר הדגל של הקולקציה הינו, ללא ספק, המסקרה החדשה - Intenseyes Mascara, שהינה בעלת פיגמנטים כחולים עזים העוזרים למקסם את צפיפות הגוון ומציעים אפקט של גוון שחור עמוק ומדהים. בנוסף, המסקרה הינה בעלת מברשת מעוצבת, שתוכננה במיוחד באופן שיאפשר לה לצפות את הריסים בצורה מושלמת, להפריד אותם ולהעניק להם נפח מפתה. אגב, המסקרה פותחה על-ידי הצמד בשיתוף פעולה עם המאפרת הדגולה פת מק'גראת.

dolce-and-gabbana-makeup-collection-ss12-lace-mascara

את המסקרה בחרה מק'גראת לצוות לשורה של פריטים בגווני הניוד, שיעצימו את האפקט שלה, כמו לקים בגווני ניוד או ורוד חיוור, ברונזר/פודרה מאירה שיעניק זוהר ואחידות לעור הפנים וליפגלוסים בגוון טבעיים ומבריקים שיעצימו את החושניות הטבעית של השפתיים. עוד בקולקציה – סט מברשות מיוחד.

Picture-18 Picture-17 Picture-19

כמובן, שהמוצרים עצמם מגיעים באריזות מעוטרות בתחרה שחורה ועצם היותה של הקולקציה "מהדורה מוגבלת" הופכת אותם לפריטי אספנות לכל דבר.

כפנים של הקולקציה נבחרה הדוגמנית מוניקה בלוצ'י ויש גם סרטון נחמד שמלווה אותה:

כבר בימים הקרובים אמורה הקולקציה לעלות על המדפים בבוטיקים נבחרים של המותג ברחבי העולם (חוץ מאצלנו, לצערי הרב).


2 תגובות:

  1. הקנקן כל כך יפה, אפילו שהאיפור עצמו נראה חיוור מידי.

    השבמחק
    תשובות
    1. למרות שבד"כ אני לא מתחברת לאיפור חיוור ו"ניודי", הפעם זה מושלם, כי זה נותן את כל הבמה לריסים המודגשים במסקרה ואיילינר ולתחרה שהיא לובשת... אם היה איפור יותר כבד, זה כבר היה מוגזם בשילוב כל כך הרבה תחרה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails