יום חמישי, 10 במאי 2012

Schwarzkopf Professional מציג: Essential Look- FLUX (אביב/קיץ 2012)

Flux_Image_Map

מותג מוצרי השיער "שוורצקופף פרופשיונל" חשף לאחרונה את FLUX ("השתנות מתמדת") של Essential Look – קטלוג מראות השיער לאביב-קיץ 2012, המציג ארבע מגמות עיקריות בעיצוב השיער וטיפוחו, כפי שנצפו על מסלולי האופנה המובילים. רוב המראות מיוצגים, הן על ידי גברים והן על ידי נשים, במטרה להראות את הדמיון בין המינים. כל זאת מתאפשר על ידי שימוש בטכניקות ייחודיות וחדשניות של צבע ותספורת.

סטיב הוגאן, המנהל היצירתי של סדרתEssential Looks מביתSchwarzkopf Professional אומר: "שאפנו ליצור ארבע מגמות אקלקטיות באמת, המשקפות את ה"שבטים" המגוונים המתפתחים בחברה המודרנית והגלובאלית כיום: SPORTS JUNKIES (המכורים לספורט) הם מכורים לאדרנלין חריפים ונמרצים המחפשים תמיד את מנת האנדורפין הבאה שלהם; DARK ANGELS(מלאכיות אפלות) הן נשים חושניות, מסתוריות ובטוחות בעצמן שהן התגלמות היופי הנשי; COOL HUNTERS (ציידות גזעיות) הם התגלמות היזמים של המאה ה-21, הנוסעים ברחבי העולם עם משרד וירטואלי חדשני ומתקדם בחיפוש אחר "הדבר הגדול" הבא ושבט HIP OPULANTS (הבליינים) הם רודפי תענוגות הדוניסטים, שרוצים לראות ולהיראות בבארים ובמקומות הבילוי הלוהטים והאופנתיים ביותר...".

SPORTS JUNKIES – המכורים לספורט
בגדי ספורט היו מגמת האופנה המובילה של ניו-יורק: קווים נקיים, צבעי ניאון ואריגים חדשניים שלטו וייצגו זן חדש של מכורים לאדרנלין, שהשתוקקו למנת האנדורפין האולטימטיבית. מעצבי קולקציית Essential Looks ניצלו תחושה זו ליצירת עיצובים נקיים, חזקים ומינימליסטים השופעים רוח של חיוניות. עיצובים חכמים עם יכולת שינוי צורה היו המפתח, וכך גם הליטוש הפשוט לכאורה, אך מתוחכם מאוד – עיצוב מינימליסטי מודרני, המתאפיין בעיקר בשיער קצוץ ומוחלק לאחור.

Sport-Junkies

COOL HUNTERS – "ציידות גזעיות"
השבט האולטימטיבי של המאה ה-21: יזמיות מהפכניות אלו קורעות את ספר החוקים ושוברות את כל המוסכמות. רוח הנדודים שלהן דוחפת אותן לחפש אותנטית ולהישבות בקסמיהם של סגנונות תרבות שונים ומגוונים. מעצבי השיער מבית שוורצקופף פרופשיונל תירגמו מגמה זו לעיצובי שיער בהשראת מקורות תרבותיים שונים ומגוונים עם גישה פורצת דרך: מתספורות קצרות, חלקות ומדויקות לעיצובי נוצות נועזים והצהרות צבע מפתיעות, שכולם מעידים על תשוקתם העזה של הציידים הגזעיים לאופנה.

Cool-Hunters-main

DARK ANGELS מלאכיות אפלות
לוהט, חושני, מהפנט, אקזוטי... מגמת אופנה זו פונה לנשים שביטחונן הפנימי ויופיין רב העוצמה משתלבים יחדיו כדי להעניק להן כוח משיכה מגנטי. הן נשיות ומפתות מאוד במחוכים הלוהטים של דולצ'ה וגבנה או שמלות התחרה היוקרתיות והמרהיבות של לואי ויטון. הן שופעות סקס-אפיל מעודן שבא לידי ביטוי בשיער שופע ומבריק עם פוני גולש וצבע עשיר וטבעי מאוד.

Dark-Angel-main

HIP OPULANTS – הבלייניות
זוהי חבורת אוהבי תענוגות שחייהן תוססים ומלאי פעילויות והן רוצות לראות ולהיראות. מלתחתן משקפת את אהבתן לזוהר עם עיצובים עוצרי נשימה המשלבים הדפסים פראיים עם צבעים עזים וקורטוב של זוהר. אולם בעוד העיצובים המודרניים מונעים מהן מלהיראות ראוותניות מדי, הקווים החדים והנקיים בעיצוב השיער, מונעים מגווני בלונד מפתים ואדום-זהוב דקדנטיים מלהיראות שגרתיים מדי. צבע השיער נועד למשוך תשומת לב, עם תספורות מחמיאות מאוד ליצירת רושם מקסימאלי.

Hip-Opulent

אז באיזה שבט אתן רואות את עצמיכן בקיץ הקרוב?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails