יום שני, 28 במאי 2012

L’Oréal Paris מציעה תיקון עור בשלושה מימדים

לוריאל פריז תשיק בקרוב את Revitalift Laser x3, סדרה חדשה של מוצרי אנטי אייג'ינג המסייעים להילחם בהופעתם של סימני הגיל, על-ידי טיפול בשלושה מימדים: קמטים, ירידת נפח הפנים ואבדן המוצקות.


הסדרה כוללת שלושה מוצרים: קרם יום/לילה (Revitalift Triple Power Day/Night Cream), סרום (Triple Concentrated Power Serum) וקרם עיניים (Triple Power Eye Treatment), שביכולתם לחדור לשכבות העור העמוקות ולספק תוצאות אינטנסיביות של מראה עור צעיר, חלק וזוהר יותר.


המוצרים מבוססים על רכיב ה- Pro-Xylane (פרו-קסילן) – מולקולה חדשנית המסוגלת לפעול בכל שכבות העור כדי לחדש את הרשת הבינתאית של מבנה העור ותפקודו היעיל. רכיב זה נמצא בשימוש במרבית ממוצרי הטיפוח של "לנקום" (מותג השייך גם הוא לקונצרן לוריאל), אבל לפי הפרסומים הסדרה החדשה של "לוריאל פריז" מכילה את הריכוז הגבוה ביותר של רכיב זה.
בנוסף, מכילה הסדרה גם חומצה היאלרונית שהוכחה כיעילה במלחמה נגד הקמטים ומשמשת כחומר מילוי לקמטוטים ולקווים בעור.

אגב, מוצר הטיפוח לעיניים מגיע עם אפליקטור כדורי (רולר) והוא מכיל, בין השאר, ויטמין E לריכוך וליחוח האיזור הרגיש שמסביב לעיניים.
כל שלושת המוצרים עברו מבחנים דרמטולוגיים והם מתאימים גם לבעלי עור רגיש.
הסדרה אמורה לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך יולי 2012.


עדכון - 06/01/2013:
בימים אלו הושקה הסדרה בארץ וניתן כעת להשיג את קרם היום (מחיר השקה: 150 ₪, 50 מ"ל) וקרם העיניים (מחיר השקה: 130 ₪, 15 מ"ל). במהלך פברואר 2013 יושק גם הסרום מתוך הסדרה הנ"ל (מחיר השקה: 160 ₪, 30 מ"ל).

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails