יום ראשון, 22 באפריל 2012

מענק פרישה

כל העולם חיכה בנשימה עצורה לראות מה קארין רויטפלד תעשה לאחר פרישתה מעריכת ה"ווג" הצרפתי, וכעת התשובה מגיעה – השקת קולקציית מוצרי איפור. ה-WWD, המכונה גם "התנ"ך של התעשיה", פרסם ידיעה, לפיה מותג האיפור הנודע MAC ישיק בשיתוף פעולה עם רויטפלד קולקציית איפור מיוחדת, במהדורה מוגבלת.

רויטפלד בת ה-58, למי שטרם הספיק להכיר, שימשה עד לפני קצת יותר משנה כעורכת הראשית של המגזין הצרפתי הנחשב "ווג". את דרכה בעולם האופנה התחילה כדוגמנית בגיל 18, כאשר עוזר צלם בריטי ראה אותה הולכת ברחובות פריז. מאוחר יותר הפכה להיות כתבת וסטייליסטית עבור המגזין ELLE הצרפתי. התפנית בחייה החלה כאשר החלה לעבוד בצמוד לצלם מריו טסטינו בהפקות פרסום ואופנה עבור המגזין "ווג". במקביל אף שימשה כיועצת וכמוזה של המעצב טום פורד. ב-2001 קיבלה את התפקיד הנחשק כעורכת של ה"ווג" הצרפתי – תפקיד אותו מילאה במשך עשר שנים, עד לעזיבתה בינואר 2011. בינתיים את תפקיד הדוגמנית היא השאירה לבתה, ג'וליה, שעושה חיל בתור הפנים של לנקום, של בשמי טום פורד ועוד. כעת רויטפלד עוסקת בשירותי סטיילינג ויעוץ לבתי אופנה נחשבים ולאחרונה אף אישרה את השמועות לפיהן היא עובדת על הקמת מגזין חדש משל עצמה שיקרא CR Fashion Book ויהיה, לדבריה, בעל גישה שמרנית יותר מזו הפרובוקטיבית של ה"ווג" הצרפתי.

קולקציית האיפור של רויטפלד צפויה לעלות על המדפים לקראת הסתיו, ככל הנראה בסמוך להשקתו של המגזין החדש שלה. על-פי השמועות, הקולקציה תכלול 20 פריטים והיא תתמקד בעיקר במוצרי עיניים וגבות, כמחווה לסגנון המאפיין כל-כך את רויטפלד, החובבת איפור עיניים מעושן, גבות עבותות ובולטות ושפתיים בגווני ניוד. בנוסף לעובדה שרויטפלד תפקח מקרוב על עיצוב ובחירת הגוונים, האריזות ושמות המוצרים, היא מככבת גם בקמפיין הפרסום לקולקציה אשר צולם על-ידי חברה הקרוב, הצלם הנודע מריו סורנטי.

למרות שאולי הזיווג בינה לבין MAC אינו נראה סביר במיוחד, זוהי דווקא לגמרי המומחיות של המותג: כידוע, גם איריס אפפל, בט דיטו ומיס פיגי – שלוש אושיות אחרות ששיתפו פעולה עם MAC, אינן נחשבות בדיוק יפייפיות המיינסטרים וזו בדיוק הסיבה שבדרך-כלל שיתופי הפעולה הללו מצליחים כל-כך.


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails