יום שישי, 20 באפריל 2012

איך זה מריח לכם?

לניקי מינאז', כוכבת הפופ וההיפ-הופ, יש הצלחה לא רעה בקריירת יופי לגבי אחת שלא ממש מגיעה מתוך התעשייה עצמה: קולקציית הלקים שהשיקה בשיתוף פעולה עם מותג הלקים OPI הפכה מהר מאד להיות הדבר החם לאביב הנוכחי בכל מקום בעולם ולאחרונה היא נבחרה גם לפנים החדשות (יחד עם הזמר ריקי מרטין) של קמפיין "ויוה גלאם" של MAC – זאת לאחר שכשנה קודם לכן השיק המותג מהדורה מוגבלת של שפתון ורוד זוהר לכבודה, שנשא את שם האלבום שלה Pink Friday. בקיצור, אין ספק שגברת מינאז' חובבת יופי על כל היבטיו, כך שאין זה מפליא שכעת אנו מתבשרים שבקרוב היא תשיק גם בושם חדש.

הידיעה הרשמית בנוגע לבושם החדש של מינאז' מגיעה אחרי אינספור רמזים ושמועות שהתרוצצו בחודשים האחרונים ברשת. בתור שותפה לביצוע היא בחרה בלא פחות מאשר חברת Give Back Brands LLC – מי שאחראית על יצירת הבושם המצליח Someday של ג'סטין ביבר, שגרף מיליוני דולרים ממכירתו.

בראיון שהעניקה למגזין הנודע WWD טוענת מינאז: "תמיד הייתי מעריצה נלהבת של בשמים טובים, זוהי עוד דרך להביע את הצד היצירתי שבי. עיצבתי את ניחוח הבושם ואת הבקבוק שלו תוך כדי שאני חושבת על המעריצים שלי. אני בטוחה שהם יאהבו אותו". אמנם כרגע לא ידועים פרטים אודות הבושם, צורת הבקבוק שלו או אפילו שמו, אבל אני מהמרת שהמילים "ורוד" ו"מתוק" יהיו כלולים בתיאור שלו והבקבוק שלו יהיה בוודאי זוהר ומלא אישיות כמו רוב התלבושות של מינאז'.

בושם הבכורה של מינאז' צפוי לעלות על המדפים לקראת הסתיו הקרוב ונראה שיש לצפות לקמפיין מטורף שילווה את השקתו. חבל רק שלמינאז' יהיה קצת קשה לקדם את הבושם בעצמה, מאחר ולאחרונה היא מחקה את חשבון הטוויטר האישי שלה, אחרי שרבה עם מעריצים בעקבות הדלפת מוזיקה.


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty.


תגובה 1:

  1. ראיתי את הפרסומות לשפתון בעיתון . לא הבנתי מה עושה שם ריקי מרטין ואך הוא מקדם לי את החשק לקנות את האודם.אמרתי לעצמי שצדק הפרסומאי שאמר שגברים לא כלכך מוכרים לנשים מוצרים. לא כלכך הבנתי את הרעיון של הפרסומת. מה בדיוק הוא מתכוון לעשות עם השפתון הענק הזה.. זה העלה לי הרבה מחשבות שלא קשורות לשפתון.
    אבל מה כן התעקבתי על הפרסומת.
    בכל מקרה ,בגלל שהתמכרתי לבושם של ריהאנה ריבל ,אני כבר סקרנית לבדוק את הבושם החדש הזה:)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails