יום שישי, 30 במרץ 2012

PUPA מציגה: JEANS N' ROSES - מראה אביב 2012

JEANS N' ROSES-PUPA spring 2012

JEANS N' ROSES - מראה האיפור של חברת האיפור האיטלקית PUPA לאביב 2012 נוצר בהשראת הפריחה האביבית וגווני הג'ינס, כאשר הדגש מושם פה על איפור העיניים.

הגוונים הפסטליים הרכים של הצלליות בקולקציה מעניקים מראה רענן ומתוחכם בו-זמנית. הצלליות ניתנות לשימוש בצורה יבשה למראה טבעי או רטובה להעצמת הגוון וקבלת צבע עמוק וזוהר יותר. בקולקציה מוצעות 4 צלליות בגוונים של כחול ג'ינס, ירקרק, אפור-כסוף ואפרסק-ורדרד (מחיר: 105 ₪).
להדגשת המראה, מציעים בחברה גם עפרונות אייליינר בארבעה גוונים התואמים את גווני הצלליות. העפרונות הינם בעלי גימור מטאלי מבריק, המאיר את אזור העיניים.

jeance and roses pack shot

עוד בקולקציה:

Blush Duo peach rose - סומק ושימר במוצר אחד, המגיע עם הטבעת פרחים ומוצע בשני גוונים: ורדרד או אפרסק (מחיר: 180-200 ₪)

שפתונים מבריקים בגימור שקוף למחצה, המעניקים נפח לשפתיים עם אפקט קריסטלי. השפתונים מוצעים בגוונים: ורוד, אפרסק או אדום סקסי (מחיר: 105 ₪).

להשלמת המראה מציעים ב-PUPA ארבעה גוונים חדשים של לק לציפורניים מסדרת Lasting Color: שני גווני כחול ג'ינס (בהיר וכהה), גוון אפרסק וגוון אדום סקסי (מחיר: 20 ₪).

את המוצרים של מראה האיפור JEANS N' ROSES של PUPA ניתן להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר פארם ברחבי הארץ, החל מתאריך 01/04/12.


2 תגובות:

  1. באתר האיטלקי יש עוד לקים וכשלוחצים על ENGLISH יש רק 4 לקים השאר לא יגיעו? אני ממש רוצה את המנטה

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי, לא תמיד מגיעות אלינו הקולקציות בשלמותן - לפעמים זה נובע משיקולי המותג עצמו ולפעמים בגלל התערבות של משרד הבריאות.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails