יום שבת, 31 במרץ 2012

אביב חדש ב-CARELINE

אחרי שחברת "סנו" רכשה את מותג האיפור והטיפוח "קרליין", הם הפקידו בידם של זיוית יקיר- מנהלת תחום האיפור של המותג, ועומר אסף- המאפר הראשי, את המטלה למתג מחדש את החברה ולהפיח בה רוח חיים חדשה. פעולה קשה לכל הדעות, אבל השניים בהחלט הצליחו לבנות מחדש את המותג ולהעניק לו נראות חדשה ואלגנטית בגוונים של שחור-לבן, עם פורמולציה בלתי מתפשרת מבית היוצר של מפעלי "אינטרקוס" במילאנו – המהווה את בנק הפורמולות הגדול בעולם עבור כמעט כל חברות הקוסמטיקה המוכרות.

כזכור, כבר סקרתי בעבר את הצלליות והשפתונים החדשים של קרליין, כמו גם את המסקרה המעולה והקונסילר טוש של המותג.

לאחרונה השיקו בקרליין עוד ארבעה מוצרים חדשים, המהווים את הסנוניות הראשונות לשנת 2012. לדברי זיוית יקיר, בהמשך השנה אנו צפויים לראות בעקבותיהם עוד הרבה דברים חדשים נוספים כמו סמקים, פודרות, צלליות, פריימרים, מברשות איפור ועוד.

Magic Touch - מייק-אפ פודרה (מחיר: 165 ₪, תכולה: 10 גרם)

מייקאפ פודרה לעור רגיל עד שמן, המגיע באריזת קומפקט לבנה עם מראה מובנית וספוגית מתאימה למריחה, המאוחסנת בתא נסתר מתחת למראה.

DSCF4387 DSCF4397 DSCF4404

המייקאפ מכיל, בין השאר, שמנים טבעיים ותמציות פרחים והוא בעל מקדם הגנה גבוה של SPF27.

DSCF4391

בסדרה קיימים 4 גוונים בלבד – שלושה מהם בתמונות שלהלן:

DSCF4396 DSCF4410 DSCF4415 משמאל לימין: גוונים 302, 303 ו- 304

למרות היותו של המייקאפ עשיר בלחות, המראה המתקבל הוא די מאט ואינו זקוק לפידור (לפחות לא בתקופה הזו של השנה). הכיסוי אחיד, קל עד בינוני, אבל ניתן בהחלט לבניה. האריזה של המוצר מאפשרת לשאת אותו בתיק, מבלי חשש שישפך בתוכו וילכלך את התכולה שלו. יתרון נוסף שטמון בכך היא העובדה שהוא זמין לביצוע טאצ'-אפים במהלך היום, כך שגם ההגנה מפני נזקי השמש נשמרת.

INK-LINER - אייליינר טוש (מחיר: 100 ₪)

אייליינר טוש בעל אפליקטור מיוחד, המאפשר שרטוט קו דק או עבה (תלוי בלחץ שמפעילים עליו תוך כדי השרטוט), תוך שליטה קלה ומדוייקת.

DSCF4424 DSCF4425 DSCF4428

חשוב לציין, שהאייליינר מתקבע יחסית במהירות כך שהוא מתאים יותר לכאלו שהן בעלות מיומנות בשרטוט קו אייליינר. בנוסף, הוא עמיד מאד וניתן להסרה באמצעות מסיר איפור שומני.

את אייליינר טוש ניתן להשיג בארבעה גוונים שונים: שחור, סגול (בתמונה שלהלן), חום וכחול.

DSCF4430

Color Gloss - ליפ גלוס מבריק ונוצץ (מחיר: 50 ₪, תכולה: 2.5 גרם)

סדרה חדשה של 15 ליפגלוסים, הנראים כמבחנות צבע, תרתי משמע, כך ששקיפות האריזה מאפשרת לראות בבירור את הגוון אותו היא מאחסנת.

DSCF4336

הליפגלוס מצוייד באפליקטור זוויתי ושפיצי המאפשר הנחה מדוייקת ונוחה של הגלוס על השפתיים.

DSCF4346

הסדרה מחולקת לארבע פורמולות שונות: צבע מלא, צבע שקוף, צבע חצי שקוף ושקוף לחלוטין.

DSCF4341 DSCF4351 DSCF4373 DSCF4374

כל הגלוסים עשירים ברכיבי לחות והגנה, ביניהם תמציות טבעיות של רימונים, עגבניות ומשמש, שמנים טבעיים וויטמין E. המרקם הוא יחסית קליל ולא מכביד על השפתיים.

Color Nails – סדרת לקים (מחיר: 35 ₪ ל-15 מ"ל)

גם הלקים של קרליין עברו שדרוג והם מוגשים כעת בנראות חדשה של בקבוק מרובע (מי אמר שאנל?)

DSCF4436

הלק מגיע עם מברשת רחבה (Maxi Brush), המאפשרת כיסוי מלא של הציפורן ב-2 מריחות. המברשת קצרה ומחוברת לפקק המרובע הגדול של הבקבוק – דבר המאפשר אחיזה יציבה במברשת, אבל מסרבל במקצת את המריחה. בכל אופן, בקולקציה הבאה שתושק בקרוב כבר ניתן יהיה להפריד את המכסה מהמברשת וזה שוב מוכיח לנו כמה קשובים בקרליין לצרכי הלקוחות וכל הזמן מבקשים לשפר ולייעל את המוצרים והשימוש בהם.
לדברי החברה, סיבי המברשת עשויים מחומר מיוחד שאינו נשבר או מתקמט.

DSCF4444

אגב, גם הפורמולה של הלק שופרה והיא מכילה כעת גם מחזק ציפורניים. לגבי העמידות אני לא יכולה כל-כך להעיד, מאחר ויש לי בניית ציפורניים כך שכל לק עמיד עליהן לפחות למשך 3 שבועות...

DSCF4439 DSCF4456

כפי שניתן לראות בתמונה שלהלן, לקרליין מיגוון רחב ואופנתי של גווני לקים כך שאני מאמינה שכל אחת תוכל למצוא בה את הגוונים המועדפים עליה. אגב, שימו לב למסיר הלק החדש של המותג, שמגיע גם הוא באריזה מיוחדת.

IMG_0537

את כל המוצרים שפורטו לעיל ניתן להשיג ברשתות הפארם (המחירים המצויינים הינם לפני מבצעים והנחות). זה המקום להזכיר שוב שקרליין אינה מבצעת ניסויים בבעלי חיים!

לפני סיום, קבלו הצצה למראה האיפור החדש של קרליין לאביב/קיץ 2012, המכונה Jungle of Colors. את המראה יצר עומר אסף מקשת גוונים נועזת, המדגישה את העור השזוף ומותאמת לטרנד ההדפסים הצבעוניים שהוצגו על מסלולי האופנה הבינלאומיים לקראת הקיץ. מוצרי המראה יושקו במהלך מאי 2012.

מראה אביב קיץ 2012 מבית קרליין, צילום אוהד רומנו .

עוד על המראה בסרטון הבא:

 


2 תגובות:

  1. באמת החברה משתדרגת לטובה. מעניין אותי לנסות את המייק אפ (ואיך יעמוד בתנאיי הקיץ). אהבתי את לק מס' 356.

    השבמחק
  2. המייק אפ מצויין ואני משתמשת בו ברציפות בתקופה האחרונה, חותמת על כל מה שתיארת, אין ספק שמסנן קרינה 27 זה יתרון גדול. מקוה שיצלח אצלי גם את הקיץ בתל אביב, שכן בתור ירושלמית לשעבר - לא פשוט לחיות בלחות.

    אשר לגלוסים - אם קודם גלוס היה בעיני תיאור למשהו שקוף ומעט דביק הגיעו קרליין ושדרגו - הלוסים לא דביקים והמלאים שבהם - זה שפתון לכל דבר בנוחות יותר טובה למריחה - 303 ו 305 מככבים אצלי לאחרונה ובל נשכח שהמחיר ידידותי.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails