יום חמישי, 29 במרץ 2012

המספרה כמעבדה

שיער בריא ומבריק הוא ללא ספק משאת נפשה של כל אשה. לפני ימים אחדים, בניסיון נואש לקבל זריקת קסם כזו, שתצליח להפיח חיים בשיערי הדליל והפגום, שמתי את פעמי למספרה של עמיר מזרחי בהרצליה פיתוח – שם התנסיתי
ב- FUSIO-DOSETM (פוזיו-דוז) – טיפול חדשני לשיער מבית KÉRASTASE PARIS.

K_Fusio%20Dose_group2%20small

הפוזיו-דוז הינו טיפול המותאם לשיער באופן אישי על-פי סוג השיער (עבה, דק) ומצבו (יבש, פגום, צבוע, בוגר) והוא מבוסס על שילוב ומיזוג של מספר מרכיבים פעילים בעלי ריכוז גבוה המגיעים באמפולה יחד עם טיפול משלים של בוסטר. הפורמולה המתקבלת חודרת עמוק לתוך סיב השערה ומעניקה לה סוג של החייאה מיידית. האמפולות והבוסטרים מחולקים ל-4 קבוצות צבעים, כל אחת על-פי היעוד שלה: טיפול לשיער צבוע (אדום), טיפול לשיער יבש (כתום), טיפול לשיער פגום (ירוק) וטיפול לשיער בוגר (סגול).

IMG_0665Kérastase-2

לפני התחלת הטיפול עמיר מזרחי איבחן את סוג שיערי (טוב, אם אתם חייבים לדעת, אז: דק, צבוע, חסר חיים ו...בוגר) והטיפול לו הוא זקוק. הסדרה מכילה 16 שילובים שונים, כך שהיא מאפשרת להתאים ללקוחה את הטיפול המתאים ביותר לסוג השיער שלה, בעייתי ככל שיהיה. תהליך השילוב בין האמפולה לבוסטר הוא מעניין למדי: את הבוסטר מניחים מעל האמפולה, כמו כובעון קטן, מסובבים אותו ושני החומרים מתמזגים להם יחדיו.

לאחר שאובחנתי ומזרחי רקח עבורי את הפורמולה המתאימה, השיער שלי נחפף חפיפה כפולה כשלאחריה רוסס חומר הטיפול על כל השיער. את החומר החדירו לתוך השיער באמצעות עיסוי עדין של הקרקפת. בסיום התהליך, השיער נשטף שוב במים. אחרי החפיפה השיער יובש ועוצב על-ידי מייבש שיער בדרך הרגילה – רק שהפעם השיער נראה הרבה יותר בריא, מבריק ורך למגע. חייבת גם לציין לטובה, את העיצוב המדליק שעשו לשיערי במספרה של עמיר מזרחי, שתרם גם הוא למראה הכללי של השיער.

טיפול הפוזיו-דוז נעשה במספרה מורשית קרסטס בלבד והוא אורך כ-10 דקות בסה"כ. כל טיפול כזה, המשלב אמפולה + בוסטר יוסיף עוד 80 ₪ לעלות הרגילה שאתן נוהגות להוציא במספרה – סכום סביר בהתחשב בתוצאה המתקבלת. רק כדאי לקחת בחשבון, שלמרבה הצער, השפעת הטיפול הולכת ומתפוגגת עם כל חפיפה ויש צורך לחזור על הטיפול מידי זמן-מה (משתנה התלוי כמובן במצב הכללי של השיער). בנוסף, מומלץ - אבל לא חובה - "לתחזק" את השיער בבית עם מוצרים משלימים (שמפו, מרכך או מסכה) תואמים של "קרסטס" שגם הם לא זולים כל-כך.
בשורה התחתונה: אחרי שראיתי את השפעת הטיפול על שיערי, אין לי ספק שאני הולכת להתמכר לשגרת טיפוח חדשה.

את רשימת המספרות המורשות של "קרסטס" ניתן למצוא באתר החברה הישראלי, או בטלמסר 1-800-301-666.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails