יום ראשון, 11 במרץ 2012

גם לשיער מגיע ספא מפנק!

המושג "ספא" מוכר כבר במשך אלפי שנים. הרחצה במים חמים עם מרכיבים יקרים שונים החלה כבר בתרבויות עתיקות ברומא, יוון ומצרים. עם סגנון החיים שאנו מנהלים בזמננו אנו, ששופע בלחצים יומיומיים, הספא משמש עבורנו מקום מפלט נעים מקצב החיים הקדחתני, שם אנו מקבלים פינוק הן לגוף והן לנפש.

1135_38231019861_587494861_1107433_1599_n

ב"שוורצקופף פרופשיונל" חושבים שגם לשיער שלנו מגיע להתפנק ובימים אלו הם משיקים בארץ את SHEA HAIRSPA - סדרת מוצרים יוקרתית בהשראת הטקסים המסורתיים המתקיימים בספא, שיעודה להסיר את הלחץ מכתפינו תוך כדי ניקוי השיער והזנתו.
המרכיב המרכזי עליו מבוססת הסדרה הינו שמן הירבוז (אמרנט) – רכיב שנעשה בו שימוש בטיפולי יופי במשך אלפי שנים. שמן זה, המופק מצמח הירבוז המרהיב, בעל הפרחים האדומים והיפים, מתקשר באופן כה מדוייק בתוך מבנה השיער ומותיר אותו חלק ומבריק עם תחושת קלילות.

סדרת SHEA HAIRSPA של "שוורצקופף פרופשיונל" כוללת ארבע סדרות שונות:

SEAH CASHMERE - Stressed Hair לשיער עייף ופגום – סדרת טיפוח לתיקון עמוק של מבנה השיער הפנימי הפגום. הסדרה משקמת את הגמישות הטבעית ומחזקת את מבנה השיער. כמו כן, מגנה על שיער פגום ומקלה על הסירוק. פורמולת המוצרים בסדרה זו מכילה, בין השאר, חלבוני קשמיר- המספקים טיפול עמוק לשיער ומשקמים אותו מבפנים, וקולגן ימי- המגן על השיער ומעניק לו גמישות טבעית.
מוצרי הסדרה: שמפו, מרכך שיער ומסיכה (באריזה ירוקה).

שוורצקופף פרופשיונל_סדרת שיאה קשמיר לשיער עייף ופגום_צילום אפרת אשל

SEAH BLOSSOM - Coloured Hair לשיער צבוע – סדרת טיפוח המחליקה ומרככת שיער נקבובי וצבוע. מסייעת למניעת דהיית הצבע ומגנה מפני נזקי קרינה אולטרה סגולית. אוצרת פיגמנטים של צבע בתוך הקורטקס ומאריכה את הברק והחיות של הצבע. פורמולת המוצרים בסדרה זו מכילה, בין השאר, דובדבן יפני הידוע בתכונותיו המרככות והמזינות, ותרכובת קולורינט המאריכה את הברק והזוהר של הצבע, מגנה על השיער מפני נזק מבני ומספקת לו לחות אינטנסיבית.
מוצרי הסדרה: שמפו, ספריי, מרכך שיער ומסיכה (באריזה ורודה).

SEAH LOTUS - Dry Hair לשיער יבש – סדרת טיפוח לשיקום ושימור תכולת הלחות של השיער. מונעת אובדן לחות על ידי קשירת מולקולות לחות. פורמולת המוצרים בסדרה זו מכילה, בין השאר, לוטוס כחול כחומר ממריץ, ותרכובת של אלוורה ופנתנול לרענון ואיזון הלחות בשיער ושמירה עליו.
מוצרי הסדרה: שמפו, ספריי קונדישנר ומסיכה (באריזה כחולה).

SEAH BLACH PEARL - Mature Hair לשיער בוגר – סדרה המספק גמישות, חוזק וברק זוהר להפליא, מסייעת לשיער בוגר לתחושת צעיר ורענן. הסדרה מעניקה לחות עמוקה לשיער יבש ושביר וכן מספק רכות קלילה לשיער דק ועדין. פורמולת המוצרים בסדרה זו מכילה, בין השאר, פנינה שחורה לסילוק רעלים, המרצה והשבת ברק, וכן תרכובת Hyaluron Rejuvenate המוסיפה לחות לשיער ומותירה אותו מחוזק ומחודש.
מוצרי הסדרה: שמפו, מרכך שיער ומסיכה (באריזה אפורה כהה).

מחירי המוצרים בסדרת SHEA HAURSPA נעים בטווח של 115 ₪ (לשמפו 200 מ"ל) ועד 149 ₪ (למסיכה, 150 מ"ל).

* * *

יחד עם הסדרה משיקה החברה גם את BC Miracle Oil – שמן ייחודי לשיער, המשלב בתוכו את תכונות הטיפוח של שמנים בוטניים יקרי ערך, עם נוסחה ייחודית המותירה את השיער עם רכות מלטפת וברק שופע וזוהר, מבלי להכביד עליו ולהותיר אותו שמנוני.

BC Oil Miracle_Composing

השמן מוצע בשני סוגים:
רגיל- המיועד לשיער רגיל עד עבה ומבוסס על שמן הארגן, הידוע בזכות תכונותיו נוגדות החימצון, המסייעות לחיזוקו של השיער ולהגנה עליו. מותיר את השיער מוזן, מלא נפח, רך ומבריק.
קל- מיועד לשיער דק או נקבובי מאד. מבוסס על שמן מרולה, המועשר בכמויות גדולות של ויטמין C, חומצות אולאיות ונוגדי חימצון.
השמנים החדשים משמשים כמוצר גימור לשימוש יומיומי ומספקים ברק והזנה מיידיים לשיער.

מחירו של שמן ה- BC Miracle Oil (משני הסוגים) עומד על 155 ₪, ל-100 מ"ל.

* * *

את מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" ניתן להשיג במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,
לבירור נקודות מכירה - משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails