יום שני, 20 בפברואר 2012

WELLA KOLESTON משיקה קצף לצביעת השיער

1

מי שנוהגת לצבוע את השיער לבד בבית, מכירה בוודאי את כל הסרבול והלכלוך שבדרך-כלל כרוכים בכך. הצבעים, שמגיעים בצורת נוזל או קרם, מטפטפים לפעמים על הפנים או הבגדים (ובמקרה שלי- לעיתים גם על קירות חדר האמבטיה, שנראה לאחר מכן כמו זירת רצח מינימום).

בימים אלו, משיקה "וולה קולסטון" קצף לצביעת שיער, שאינו מטפטף ו/או מלכלך, המיועד לשימוש ביתי קל ונוח. לדברי החברה, הצבע החדש נספג בשיער וחודר במהירות לתוך סיב השערה. התוצאה: השיער מקבל גוון עשיר ואחיד עד כ-8 שבועות, לצד 100% כיסוי שיער לבן. פשוט מושחים את הקצף על השיער מהשורשים עד הקצוות בעזרת האצבעות, ממתינים במשך 40 דקות ושוטפים. יתרון נוסף הוא, שבמהלך זמן ההמתנה ניתן להסתובב בבית בחופשיות מבלי לחשוש מטפטופים ונזילות.

זה המקום להזכיר, ש"וולה" מעניקה השנה את החסות הראשית לטקס מלכות היופי של ישראל ל-2012. שיערן של מתמודדות נבחרות בתחרות נצבע בקצף הצבע החדש והן אף משתתפות בהפקות אופנה ייחודיות של "וולה". אגב, לרגל ההשקה, הזמינה "וולה" את כל המועמדות היפות – יחד עם מלכות העבר - למסעדת "התרנגול הכחול", שבבעלותו וניהולו של שף שאול בן-אדרת.

המתמודדות בתחרות מלכת היופי המתמודדות החדשות לצד מלכות העבר (צילום: אביב חופי)

באירוע נכח גם מעצב השיער קולי ונונו, המשמש יועץ למותג "וולה". לדבריו, "קצף הצביעה של קולסטון מהווה פריצת דרך טכנולוגית של ממש בכל הקשור לצביעת השיער הביתית. עד כה השימוש בנוזל או קרם היה מסורבל ויצר תלות של הצרכנית באנשים שונים שעזרו בתהליך הצביעה. קצף הצביעה החדש נותן פתרון מושלם, הן לתהליך הצביעה והן לתוצאות הצביעה".

IMG_0565 

קצף הצביעה החדש מוצע במיגוון רחב של 18 גוונים שונים של בלונד, אדום, חום ושחור, וניתן להשיגו ברשתות השיווק והפארם השונות, תמורת סך של 50 ₪ בלבד (לפני הנחות ומבצעים).


4 תגובות:

  1. מוזר היה לי שהצבע לא הושק למרות שהוא בשווקים כבר כמה חודשים.
    התנסיתי בו כבר פעמיים. אהבתי מאוד. ממש קלי קלו גם לשיער ארוך. צריך להקפיד מאוד על קו השיער הקדמי וחלזור היטב על השורשים.

    מבצעים? אני לא נתקלתי

    השבמחק
  2. גם שוורצקופף יצאו עם קצף צביעה שהפלוס שלו שהוא מגיע ללא אמוניה.
    אני ניסיתי והייתי מרוצה.

    השבמחק
  3. שלום לחברת וולה קולסטון, שמי שלומית פרבר shlomit ferber רכשתי צבע לשיער בסופר פארם בירושלים ברחוב דרך חברון. האריזה היתה בצבע צהוב עמוק והמספר על האריזה הוא 4 056800 777730 כאשר ערבבתי את שפורפרת הצבע עם קרם החמצן, נוצר מעין נוזל סמיך וצמיגי שלא יצא מבקבוק האפליקציה. נאלצתי לפתוח את הבקבוק ולנסות למרוח את מה שהיה שם על שערי כעבור כ-50 דקות גיליתי ששערי לא נצבע כלל האם אין לכם חוק שקובע ששיש לשים תאריך תפוגה על הקופסאות? ושנית למה מוכרים דברים כאלה זה בטח לא עושה שם טוב לקולסטון האם אין לכם פיקוח על החנויות שמוכרות מוצרים ישנים כל כך ? איפה האחריות של קולסטון ? מקווה שתענו לי s_ferber@netvision.net.il

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שלומית,
      מאחר ואין לי כל קשר לחברת וולה, הייתי מציעה להפנות את התלונה שלך ישירות לשרות הצרכנים שלהם בטלפון: 1-800-666-775 או דרך אתר האינטרנט שלהם: www.pgisrael.co.il
      אני בטוחה ששם תוכלי לקבל תשובה נאותה לבעיה שהעלית.
      בהצלחה!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails