יום שישי, 24 בפברואר 2012

SHOP MAC COOK MAC – סקירה חלקית

ב-1 למרץ 2011 תושק אצלנו קולקציית SHOP MAC COOK MAC , מתוכה קיבלתי מהחברה 2 מוצרים לסקירה - רביעיית צלליות Colour Added וסומק קרמי Optimistic Orange:

DSCF4478DSCF4472DSCF4474

אריזות הקרטון החיצוניות של המוצרים בקולקציה מעוצבות בסגנון רטרו, עם הדפסים בסגנון שנות ה-70, והן משרות אווירה אביבית ועליזה מאד כשהגוונים ורוד, כחול, צהוב וכתום שולטים בה. אגב, גם האימג'ים המלווים את הקולקציה צולמו באותה אווירת רטרו עם קריצה הומוריסטית לדימויין של עקרות הבית באותה תקופה, שכל עיסוקן היה לערוך שופינג או לבשל לבני המשפחה.

DSCF4481

MAC Colour Added Eyeshadow Quad
רביעיית צלליות הכוללת את הגוונים הבאים: Laundry Daze (צהוב קרמי בהיר), Colour Added (צהוב מוזהב בוהק), Pre-packaged (טורקיז כחלחל שקט) ו- Self-Serve (אפור כהה).

DSCF4487

אני חייבת להודות, שכאשר ראיתי לראשונה את תמונות המוצרים בקולקציה, רביעיית הצלליות הנ"ל לא היתה ראשונה ברשימת ההעדפות שלי. ואם אנחנו כאן ברגע של התוודות, אז אני אוסיף ואומר, שאני כלל לא חובבת את אותן רביעיות "מוכנות" של MAC, בגלל שבדרך כלל אחד או שניים מארבעת הגוונים לא לטעמי (במקרה הרע) ו/או שהפיגמנט של רוב הצלליות חלש (במקרה הגרוע).

במקרה הנוכחי, כבר אחרי השימוש הראשון שלי ברביעייה הנ"ל התאהבתי. בעצם על מי אני עובדת? זה קרה כבר במהלך הסווטצ'ים שעשיתי עבורכן. ראשית, המרקם של הצלליות מאד נח לעבודה והשילוב של ארבעת הגוונים יחדיו פשוט מקסים! 

DSCF4510DSCF4488

Laundry Daze – צהוב קרמי בהיר מאד, כמעט לבן, עם מעט מאד ברק. מרקם הצללית הוא סטאן והיא מהווה גוון פשוט מושלם להארה בעצם הגבה, או בזווית הפנימית של העין.

Colour Added – צהוב בוהק עם ברק מוזהב עדין, במרקם ולוקס פרל. אני אוהבת לפעמים לטשטש איתה מעט את ה- Pre-packaged כך שהיא מקנה לו מעין ברק מוזהב-ירקרק.

Pre-packaged – טורקיז כחלחל, הצללית הכי יפה ברביעייה! המרקם המושלם שלה (ולוקס פרל) מאפשר להניח את הצללית בצורה קלה ואחידה, אבל צריך להיזהר בשימוש בה מכיוון שהיא רוויית פיגמנט.

Self-Serve – גוון אפור כהה, מעט כחלחל, עם ברק פנינתי עדין מאד. מרקם הצללית הוא סטאן. למעשה, זוהי הצללית עם הכי פחות Payoff אבל היא נהדרת לתחימה והגדרה של העין. אני אוהבת להכהות באמצעותה את זווית העין החיצונית העליונה והתחתונה.

המחיר: 229 ₪ (תכולה: 5.6 גרם)

MAC Optimistic Orange Cremeblend Blush
סומק קרמי בגוון כתום בוהק, שהושק למעשה לראשונה ב-2009, בקולקציית Lillyland. במבט ראשון הגוון נראה עז למדי, אבל אחרי טשטוש קל הוא מתקבל הרבה יותר עדין.

DSCF4499 DSCF4501

את הסומק הקרמי ניתן להניח באמצעות מברשת, אבל אני מוצאת שהדרך הכי נוחה והכי קלה היא באמצעות האצבעות- אני פשוט טופפת בסומק בעדינות עם כרית אצבע האמה (האצבע האמצעית) ולאחר מכן על תפוחי הלחיים ומטשטשת. המרקם הקרמי שלו מאד נוח לטשטוש והמראה שמתקבל הינו טבעי וחי. חשוב לציין, שהגוון ניתן לבניה, כך שעדיף להתחיל עם מעט חומר ולהוסיף עוד במקרה הצורך.

DSCF4507

המחיר: 115 ₪ (תכולה: 5.6 גרם).

כאמור, הקולקציה תעלה על המדפים בישראל ב-1 למרץ 2012 (בעוד פחות משבוע). עוד פרטים על המוצרים והגוונים בקולקציה, תוכלו לקרוא כאן.


*גילוי נאות: רביעיית הצלליות והסומק הקרמי נמסרו לי מהיח"צ של MAC בישראל.


2 תגובות:

  1. בוקר נפלא לך,
    סיקרנת אותי איזה מהפלטות התלהבת חוץ מהפלטה שקיבלת כרגע.. איך הסמקים הקרמים בכלל..
    מה התלהבת מהקולקציה שאדע מה לשים עין מ2 הקולקציות שאמורות להגיע במרס..
    תודה נשיקות

    השבמחק
  2. הסומק מעניין, יש לי גוון אחר מאותו מרקם והוא שימושי ביותר.
    הרביעיות המוכנות באמת לרוב מאכזבות, אבל כשמוציאים רביעייה מושלמת זה עושה לי את הקולקציה :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails