יום שישי, 10 בפברואר 2012

GUERLAIN – הצצה לקולקציית הטרקוטה לקיץ 2012

לא יאמן, אבל כל שנה "גרלן" ממציאה מחדש את קולקציית הטרקוטה שלה וכל שנה היא יפה יותר מזו של השנה החולפת. לא פלא שכל 20 שניות נמכר בכל העולם מוצר מתוך הסדרה ואנחנו מדברים פה כבר על 28 שנים מאז שהושקה הסדרה לראשונה!

Terracotta Golden Glimmer Powder - מוצר הדגל של קולקציית 2012, שאגב נושאת את השם Sun in the city, הוא אחד היפים ביותר שנראו מזה זמן רב. מדובר בברונזר מוזהב לפנים ולאזור הדקולטה (המחשוף), עם הטבעה של סמל המותג על רקע בצורה גלית – פשוט יצירת אמנות. זהו, ללא ספק, ה-מוצר בה"א הידיעה לאוהבי השימר, במיוחד לאור העובדה שהוא מכיל 75% חלקיקי פנינה.

עוד בקולקציה:

Terracotta Light Sheer Bronzing Powder - ברונזר מוזאיקה עם נצנוץ קל להעצמת השיזוף, מגיע בארבעה גוונים שונים: Blondes, Brunettes, Sun Blondes ו-Sun Brunettes. ב"גרלן" לוקחים בחשבון לא רק את גוון העור, אלא גם את גוון השיער של המשתמשת. הברונזר מגיע עם ניחוח פודרתי-פרחוני מתקתק.

Terracotta Retractable Brush - מברשת קבוקי נשלפת.

Terracotta Blush Sun Shimmer Highlighter – סומק נוזלי למראה זוהר, המגיע בשני גוונים Sunny Pink (לבלונדיניות) ו- Spicy Coral (לברונטיות). המוצר ניתן לשימוש גם כהיילייטר (להארות).

Terracotta Sun Moisturiser Tan Booster – קרם לחות מאיץ שיזוף, מגיע עם SPF30 (בגוון Sun Blondes) ו- SPF15 (בגוון Sun Brunettes), עם מסנני קרני UVA ו-UVB. הפורמולה של המוצר מעודדת, למעשה, יצור מוגבר של מלנין טבעי ומסייעת לעור להסתגל מהר יותר. בקיצור, המוצר מאפשר להשיג מראה שזוף וזוהר במחצית מהזמן שדרוש לשהייה בשמש.

הקולקציה אמורה לעלות על המדפים (בחו"ל) במהלך מרץ-אפריל 2012.
לצערי, אין לי עדיין תמונות של שני המוצרים האחרונים המפורטים לעיל ולא של האימג' שמלווה את הקולקציה, אבל כמובן שאדאג לעדכן את הפוסט ברגע שהם יפורסמו.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails