יום שישי, 24 בפברואר 2012

הפנים החדשות של גוטייה

הדוגמנית האהובה על ז'אן פול גוטייה היא בעצם דוגמן הורס. גמרתם להתפלא? קחו הצצה על מי שעתיד להיות "הפנים" של הבושם הגברי "קוקוריקו".

קרוב לוודאי שכל מי שצפה לאחרונה בפרסומת לבושם החדש "קוקוריקו" של ז'אן פול גוטייה, זו המציגה את הסופר מודל הגברי ג'ון קורטחרנה מקפץ בריקוד פלמנקו סוער, כשהוא לבוש בחליפת טוקסידו עם שרוולי נוצה, לא יכול היה שלא לתהות במחשבתו שמדובר פה בניחוח המיועד לגבר, שאיך לומר בעדינות, המחובר לצד הנשי שבו. כעת נראה שגוטייה לוקח את הרעיון קצת יותר רחוק ומעניק את הובלת הקמפיין לדוגמן הסרבי החביב עליו - אנדריי פג'יק, בעל המראה האנדרוגני המובהק.

2067_1080731452195_1043558378_30278712_5184_nהתמונה לקוחה מתוך דף הפייסבוק של פג'יק

פג'יק בן ה-20, נולד למשפחה ממוצא קרואטי-סרבי, שהיגרה לאוסטרליה כשהיה בן 8. את קריירת הדוגמנות שלו החל עוד לפני שהיה בן 17, כשהתגלה על-ידי בוקר מקומי. המראה האנדרוגיני והיכולת המוצלחת שלו לדגמן בגדי נשים וגברים כאחד, עזרו לו להגיע למסלולי האופנה של המעצבים הנחשבים ביותר, ביניהם מארק ג'ייקובס, ג'יבנשי,ג'ון גליאנו וכמובן גם ז'אן פול גוטייה. בספטמבר 2011 הוא דורג במקום ה-18 ברשימת 50 הדוגמנים הגבריים המובילים בעולם ובמקום ה-98 ברשימת 100 הנשים (!!!) הסקסיות ביותר בעולם.
ברזומה שלו ניתן למצוא גם קמפיינים לבגדי ים נשיים וחזיות פוש-אפ והוא אף צוטט בעבר באחד מהראיונות, שיהיה מוכן לעבור ניתוח לשינוי מין עבור קמפיין נחשק למותג הלאנז'רי הסקסי "ויקטוריה סיקרטס".

אנדריי פג'יק על שערי מגזינים שונים

הקמפיין החדש לבושם הגברי שהוענק לו על-ידי גוטייה, צולם השבוע בפריז וכולנו נוכל לחזות בתוצאותיו בקרוב מאד. מה שבטוח הוא, שהקמפיין מהווה עבו פג'יק שינוי מהענטוזים הנשיים להם הוא רגיל ממסלולי התצוגה, ועבורנו- ניגוד מוחלט לקמפיינים המסורתיים לבשמים הגבריים שהכרנו עד כה. עבור פג'יק זהו המשך טבעי לעבודה עם המותג, לאחר שהפך לפייבוריט של המעצב ומזה מספר שנים הוא מהלך בתצוגות של גוטייה ומצטלם לקמפיינים של בית האופנה עצמו.

andrejpejicjeanpaulgaultier  פג'יק בקמפיין קודם לגוטייה

כך או כך, בהתחשב בצדודיתו הוורסטילית של פג'יק, נראה שבפרסומת החדשה לבושם הוא יוכל להציג בקלות את המראה המסורתי של הדוגמנית הבלונדינית, אבל מאחר ומדובר פה בניחוח גברי, האם יתכן שנזכה לקבל הצצה נדירה לדמותו הנאה, כשהוא לבוש בחליפה גברית מחוייטת? ימים יגידו.


*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי
Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails