יום רביעי, 22 בפברואר 2012

הנשים של שדרות מדיסון

תענוג לצפות בנשים של "מד מן" - הדרך בה הן מתלבשות, מסתרקות ומתאפרות היוותה השראה לקולקציית איפור חדשה.

קשה להתעלם מאופנת האייליינרים בסגנון החתולי שפשטה בשנים האחרונות כמעט על כל מסלולי תצוגות האופנה, אופנה אשר הושפעה קרוב לוודאי מהמראה של נשות סדרת הדרמה הפופולארית "מד מן" (או אם תרצו- "הגברים של שדרות מדיסון"). נשות הסדרה, שכידוע מתרחשת בשנות ה-60, מופיעות על המסך כשהן לבושות במיטב האאוטיפיטים ומאובזרות בשלל תסרוקות ומראות איפור שהיו נהוגים בתקופה זו, מה שעושה לנו חשק לחזור אחורה בזמן.

בתקופה שבה אנו זוכים לראות כל-כך הרבה שיתופי פעולה בין השלאגרים שמרצדים על המסך הגדול לבין חברות קוסמטיקה שונות, היה זה עניין של זמן עד שאחת מהחברות הללו תרים את הכפפה ותוציא ליין איפור משותף עם הפקת "מד מן". במחשבה שניה, יכול גם להיות שמתיו וינר, היוצר והמפיק של הסדרה, חיכה לשותף הנכון שיגיע.

הסבלנות מסתבר, משתלמת:  "אסתי לאודר", מותג הקוסמטיקה הבינלאומי, ישיק בחודש הבא – מייד עם עלייתה של העונה החמישית של "מד מן", קולקציית איפור קטנה במהדורה מוגבלת, הכוללת שפתון בגוון אדום דובדבן וסומק קרמי בגוון ורדרד, המגיעים באריזת קומפקט מוזהבת. "למען האמת, אנחנו משוגעים על הסדרה", אומרת ג'יין הודיס הרצמרק- הנשיאה העולמית של "אסתי לאודר". "תמיד הרגשנו שיש מעין חיבור בין"'מד מן" למותג "אסתי לאודר" ואפילו לאסתי עצמה.

"שנות השישים היוו את תקופת השיא של אסתי לאודר ואנו עוסקים כאן ביצירה אשר לקחה את השראתה משנות השישים, בהבדל אחד: לנו יש באמת דברים מהתקופה הזו!", טוענת ג'יין הודיס הרצמרק כשהיא מתייחסת לאריזות הוינטאג' בצבעי הזהב עם עיטורי הטורקיז אשר מאחסנות בתוכן את הסומק ואת השפתון. 

כאמור, הקולקציה תושק בחודש הבא בסמוך לעליית העונה החמישית של "מד מן", כאשר בחברה מוסרים כי הם כבר עובדים על קולקציה מוגבלת נוספת שתצא לקראת עלייתה של העונה השישית, בשנת 2013. "המוצרים והאריזות נוצרו בהשראת מה שאנו מכנים 'תיקי-יד אלגנטיים' – דברים יפים שמוציאים מתוך הארנק", מסבירה הודיס הרצמרק.

ואם כבר מזכירים דברים יפים, חשוב להקדיש רגע למודעת הפרסום של הקולקציה, שצולמה על-ידי הצלם הנודע קרייג מק'דין, בה מככבת קונסטנס יבלונסקי – אחת מדוברות היופי של אסתי לאודר. קונסטנס אופרה וסורקה בסגנון שנות השישים על-ידי המאפר טום פישו, המשמש כמנהל האמנותי של המותג.

el-mad-men-makeup-bts פישו מאפר את קונסטנס יבלונסקי

אולי ייקח קצת זמן עד שהעונה החמישית של "מד מן" תוקרן גם אצלנו, אבל לצערנו, נראה שאת הקולקציה לא נזכה לראות כאן, מאחר והיא תימכר באופן בלעדי ברשת הכלבו היוקרתית "בלומינגדייל'ס". עוד על הקולקצייה תוכלו ללמוד בעמוד המיוחד שנפתח לכבודה באתר "אסתי לאודר" העולמי.


*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי Bbeauty 


תגובה 1:

  1. השפתון מהמם הסומק ורוד מידי, את מד מן לא ממש היה לי סבלנות לראות (איני חובבת של הצפיה בטלויזיה)אבל ממה שראיתי התלבושות מעלפות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails