יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מוניקה סקס

כשהמעצבים דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה חיפשו אחרי פנים חדשות לקולקציית האיפור שלהם, הם לא היו צריכים לטרוח רחוק כל-כך כדי לבחור בשחקנית היפייפיה מוניקה בלוצ'י, שחזרה לאחרונה לעבוד עם בית העיצוב האיטלקי.

את צמד המעצבים האיטלקי, הכירה בלוצ'י עוד בשנת 1988- בתחילת הקריירה שלה כדוגמנית. מהר מאד היא הפכה להיות דוגמנית מבוקשת בפריז ובניו-יורק, תוך שהיא משלבת לימודי משחק בזמנה הפנוי. בראשית שנות ה-90, במקביל להופעתה על המסלולים הנחשבים ביותר של תצוגות האופנה ועל שערים רבים של המגזינים המובילים בעולם, החלה לשחק בסדרות טלוויזיה איטלקיות וגם בסרטי קולנוע שונים, כשהבולטים ביניהם הם "דמעות של שמש" לצד ברוס ויליס ו"הפנסיון של ישו" לצד מל גיבסון.

האיחוד שהתקיים בחודשים האחרונים בין הצדדים, מהווה עבורם תחושה של עבודה עם "בן-משפחה מוכר". לדברי צמד המעצבים, בלוצ'י היא אשה נהדרת, מאד מוארת ונשית, עד כדי כך שהחליטו להקדיש לכבודה מהדורה מוגבלת של ליין שפתונים מיוחד, שיישא את שמה ויעלה על המדפים בחודש מאי הקרוב.

הליין יכלול 6 שפתונים בגוונים שונים, כאשר כל אחד מהם יעלה 32 דולר. הרעיון שעומד מאחורי הקולקציה הוא ליצור גוונים שונים שיהיו תלויים במצב הרוח היומי של המשתמשת. "השפתון אומר הרבה מאד על האשה שמשתמשת בו. זו המחווה המסורתית ביותר שלה", מסבירה בלוצ'י. "אני זוכרת את סבתא שלי, שאפילו שכבר היתה אשה מבוגרת מאד תמיד הניחה מעט שפתון אדום על שפתיה לפני שהיתה הולכת לכנסיה. כמובן, זה לא היה כדי להתגנדר סתם, אלא זו היתה המחווה הנשית שלה שגרמה לה להרגיש טוב עם עצמה. וכשהייתי ילדה קטנה, אהבתי להתבונן בדרך שהיא מטפלת בעצמה".

נראה שהבחירה בבלוצ'י, בת ה-47, נעשתה מכמה מניעים: מלבד היותה יפייפיה אמיתית, מודים בחברה שיש לה "כח משיכה משמעותי של צרכנים מכל העולם" והם מקווים שבכך היא תוכל לסייע להם למשוך צרכנים חדשים בכל הגילאים. בנוסף, בלוצ'י - שמגיעה עם רזומה עשיר משלה כפרזנטורית ותיקה של מותג קוסמטיקה מבוסס כמו "דיור" – מחזקת בכך את הקאדר האיכותי של שגרירות היופי של המותג, הכולל כבר פיגורות רציניות אחרות כמו השחקניות סקרלט ג'והנסון ופליסיטי ג'ונס.

קמפיין הפרסום לליין השפתונים בכיכובה של בלוצ'י צולם, למעשה, כבר בחודש אוקטובר 2011 על-ידי צמד הצלמים המפורסם מרט אלאס ומרקוס פיגוט, כשעל האיפור אחראית לא אחרת מאשר פת' מקגראת' האגדית. ההשראה לקמפיין נלקחה מתקופת הזהב של הקולנוע האיטלקי עם השחקניות החושניות בעלות היופי הקלאסי כמו למשל סופיה לורן.

ב"דולצ'ה וגבאנה" מצהירים כי ליין השפתונים שמוקדש לבלוצ'י מהווה, למעשה, אחד מהצעדים שמתכננת החברה כדי להרחיב את פעילותה בשוק ובעתיד הם מתכננים גם להרחיב את הפצת מוצרי הקוסמטיקה שלהם גם לשווקים חדשים. אנחנו, בכל אופן, לא מאבדים תקווה ומקווים שגם ישראל תיכנס בהקדם למערך ההפצה של המותג.


*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי "
Bbeauty"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails