יום שבת, 11 בפברואר 2012

ניקול שרזינגר שגרירת היופי החדשה של הרבל אסנס

אחרי שהיתה דוברת היופי של חברת שיער אחת, ו"הפנים" של חברת ציפורניים אחרת, קבלו את ניקול שרזינגר, הפעם בתפקיד דוברת היופי של הרבל אסנס:

יש לה כל מה שבחורה יכולה לבקש לעצמה, כך שאין זה פלא שהזמרת ניקול שרזינגר – לשעבר חברה בלהקת הבנות ה"פוסיקאט דולז" ומי ששימשה עד ממש לאחרונה כשופטת בתוכנית הכשרונות "X-פקטור" - נבחרה להיות שגרירת היופי החדשה של מותג מוצרי השיער "הרבל אסנס". את הידיעה על כך צייצה שרזינגר בעצמה בדף הטוויטר שלה: "חדשות גדולות: אני נפעמת להכריז שאני הדוברת החדשה של הרבל אססנס! לא יכולה כבר לחכות להראות לכם את הפרסומת החדשה שצילמנו!" לצד ההודעה היא אף הוסיפה תמונה, בה היא נראית כשמסדרים את שיערה באמצעות מוצרי החברה, כמובן. "זה מדהים", היא אומרת, "יש לי חיוך גדול על הפנים. אני מאד גאה להיות שותפה למותג הזה, שאני אוהבת ומעריצה בגלל שהוא מוקיר ביטוי עצמי ומעודד נשים כמוני ליהנות מאיך שהן נראות".

גם ב"הרבל אסנס" יצאו בהצהרה, לפיה הם נרגשים לקבל את ניקול למשפחתם. "ניקול היא אשה יפה, מוכשרת, שממצה כל אספקט בחייה במלואו. החוש האישי ואהבת החיים שלה מתאימים באופן מושלם לרוח המותג שלנו", הם מסבירים.

שרזינגר בת ה-33, ששיערה נתון באופן מתמיד לחסדי מסלסלי ו/או מחלקיי שיער, זקוקה לדבריה, באופן תדיר לעזרתם של מוצרי לחות שונים כדי לשמור על שיער בריא ויפה. כעת, סביר להניח שלא יהיה לה מחסור בהם. "אני תמיד צריכה לשנות תסרוקות - בין אם זה להופעה של דקה אחת בטלוויזיה, או אם זה להופעה על במה ואחר כך יציאה לארוחה או פגישה. מאד חשוב לשמור על הלחות בשיער ולהשתמש במוצרים הנכונים כדי להגן עליו מפני החום", היא מסבירה.

עבור שרזינגר, אין זה המפגש הראשון עם חברה למוצרי טיפוח לשיער. בעבר היא שימשה פריזנטורית של חברת מוצרי השיער CARESS ולאחרונה אף התבשרנו על כך שהיא נבחרה שוב כשגרירת יופי וכעת היא גם מדגמנת ציפורניים עבור המותג Impress

אגב, כשהיא נמצאת ביום חופש, שרזינגר נותנת מנוחה גם לשיערה, כשהיא נוהגת לייבש אותו באוויר החופשי ואחר-כך אוספת אותו לפקעת. אבל אל תטעו לחשוב, היא אינה חובבנית בכל מה שקשור לטיפול בשיער: ביום הצילומים לפרסומת החדשה בכיכובה, היא הקפידה לחלק שלל עצות לצוות שהיה אחראי על המראה שלה.

קמפיין הפרסום בכיכובה של שרזינגר יעלה במהלך יולי 2012, והוא יכלול מודעות בעיתונים וכן תשדירי פרסום בטלוויזיה, כשבחלק מהם גם תושמע המוזיקה שלה. "על זה עבדתי כל-כך קשה בחיי", היא אומרת, "שהכח המניע בחיי לא יתבסס רק על המוזיקה שלי, אלא גם לבנות את עצמי כמותג המזוהה עם מוצרים שאני מאמינה בהם – כאלו שישקפו באופן ישיר את מה ומי שאני".  הנה הצצה קצרה אל צילומי הקמפיין:

למרות שפיטוריה מתוכנית הטלוויזיה הפופולארית "X-פקטור" היו אולי קצת דרמטיים מידי, אין לנו ספק שניקול מוכשרת מאד ויפייפיה אמיתית והיא אכן מהווה את הבחירה המושלמת עבור המותג "הרבל אסנס".


* הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails