יום שני, 6 בפברואר 2012

אמילי של אסתי

הערה: הפוסט הבא נכתב על-ידי עבור פורטל היופי Bbeauty והוא מוקדש לכל חברותיי הבלוגריות, בתקווה שיום אחד זה יקרה גם לנו…

מה קורה שמותג קוסמטיקה יוקרתי מבקש לפרוץ דרך ולהגיע לקהל צרכנים נרחב יותר דרך המדיה החברתית? הוא פונה, מן הסתם, לבלוגרית מפורסמת שתסייע לו בכך:
לאט לאט ועם הרבה עבודה קשה הצליחו בלוגרי היופי לתפוס לעצמם מעמד של מובילי דעת קהל ולפעמים אפילו קובעי-טרנדים אופנתיים. בדרך כלל, עדת הקוראים שלהם סומכים מאד על חוות-דעתם בקשר למוצרים שונים ואף נוטים לבצע את רכישותיהם בהתאם להמלצות שלהם. את זאת השכילו להבין גם במותג "אסתי לאודר", שחתמו השבוע על הסכם עם אמילי שומן (Emily Schuman), בעלת הבלוג הידוע Cupcakes and Cashmere. על-פי ההסכם שנחתם בין השניים, תחל אמילי מיום שני הקרוב לכתוב פוסטים עבור המותג במדור מיוחד שיוקצה לה באתר הרשמי של החברה. בנוסף, תספק אמילי תוכן עבור דף הפייסבוק, הטוויטר וערוץ היוטיוב של המותג. קרוב לוודאי, שבין שאר הדברים שתסקר אמילי הם מוצרים של המותג בהם היא משתמשת וההכנות לחתונתה הקרובה שתתקיים באפריל.

"אנו שמחים מאד על ההתקשרות עם אמילי, בהמשך לפעילותנו לחידוש המותג, הפיכתו למודרני יותר והרחבת הנוכחות שלנו במדיה הדיגיטלית והחברתית", אומרים בהנהלת המותג ומוסיפים: "תפקידה של אמילי, בשילוב עם מגוון שגרירות היופי החדשות שלנו – ג'ואן סמאלס, ליו וון וקונסטנס יבלונסקי – יחד עם טום פישו, מנהל האיפור הקריאטיבי של המותג, הוא חלק מהאסטרטגיה הרחבה להצגת השקפת המותג לגבי יופי ולהבטיח לצרכנים שלנו דרכים חדשות ומלהיבות יותר להכרת המותג".

לאלו שטרם מכירים את הבלוג של אמילי, נספר שהיא נוהגת לכתוב בו פוסטים על המאכלים שהיא אוהבת, לתת רעיונות לעיצוב הבית, להציג את עצמה בתלבושות אופנתיות שונות וגם לפעמים להעלות מדריכים מצולמים המראים כיצד להתאפר או לסדר את השיער. נראה שהמדריכים הללו תפסו את תשומת הלב של המנהלים האחראים ב"אסתי לאודר" שמסבירים שבאמצעות שיתוף הפעולה הנ"ל הם "בסך-הכל מבקשים להגיע להרבה יותר נשים" ו"להתחבר לקהל הקוראים של אמילי ולמזג אותו יחד עם הקהל שלנו".

אמילי בת ה-28, מבסוטית מצידה מההתקשרות החדשה: "אני אוהבת יופי. לאלו שטרם יצא להציץ בבלוג שלי, אני מעלה בו הרבה מדריכי-יופי. אני נוהגת להשתמש בשפתונים אדומים, ורודים וכתומים ואוהבת להתנסות כמעט בכל לק שיוצא. קיבלתי המון תגובות חיוביות לפוסטים האלו, כך שאני מרגישה שזה מאד טבעי לעבוד עם מותג שאני אוהבת", היא מסבירה.

 

למעשה, זוהי אינה הפעם הראשונה שאמילי מתקשרת עם מותג גדול. ב-2010 היא עיצבה תיק-יד למותג Coach שנמכר באופן מיידי. בנוסף, בחודש אוגוסט הקרוב היא אמורה להשיק ספר שיתבסס על נושא הבלוג שלה ואף ישא את שמו: "קאפקייק וקשמיר". הספר הינו למעשה מדריך לאלו המחפשים כיצד לבסס את חוש הסגנון האישי שלהם, לארגן ולעצב את הבית, לתכנן מסיבות מסוגננות ועוד.

"במובן מסויים, אני חושפת את עצמי לפגיעה. אני מציגה בבלוג כמעט את כל מה שקורה לי בחיי היומיום שלי ואני משקיעה בכך את כולי. ההבדל ביני לבין סלבריטאים אחרים שחייהם הפרטיים אינם גלויים עד כדי כך שלא קל להתחבר אליהם. זה אחד הדברים שדווקא כן ניתן לעשות דרך הבלוג ולאפשר לאנשים להיקשר אליך מאד", מסבירה אמילי.

עם יותר מ-100,000 כניסות מידי יום לבלוג שלה והמכירות המוצלחות של תיק היד שעיצבה, אמילי משוכנעת שהיא תוכל לסייע גם ל"אסתי לאודר" להיות מותג אופנתי מתקדם שיפנה לנשים מודרניות יותר. בכל אופן, אנו חייבים להודות שיהיה זה מעניין מאד לראות לאן יוביל שיתוף הפעולה המיוחד הזה, עם מותג יופי מבוסס המנסה להגיע לקהל צעיר יותר הבקיא בעולם המקוון. בינתיים, אנחנו ממתינים לקרוא בשקיקה את הפוסטים החדשים שתעלה אמילי בתפקידה החדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails